CI Games poda kolejne dane o sprzedaży gry „Lords of the Fallen” pod koniec przyszłego miesiąca, poinformowali przedstawiciele spółki.
„Dostarczymy kolejny update z końcem listopada, teraz nie chcemy spekulować” – powiedział CEO Marek Tymiński podczas webinaru, pytany o oczekiwania co do dalszej sprzedaży tytułu.
Zarząd uważa, że wtedy spółka będzie w stanie podać więcej danych o sprzedaży fizycznych kopii gry i będzie znała wstępne efekty sprzedaży podczas tegorocznego Black Friday (24 listopada). Aktualizacja danych sprzedażowych zbiegnie się terminem publikacji raportu okresowego spółki za III kw. 2023 r. (29 listopada).
Przedstawiciele spółki podkreślili, że kolejnym kluczowym dla sprzedaży gry momentem będzie sezon świąteczny.
Zarząd poinformował także, że ponad połowa recenzji prasowych gry była na poziomie powyżej 80%. Natomiast opinie były w 78% pozytywne, w 5% negatywne.
Mix sprzedażowy kopii cyfrowych był dotychczas następujący: 54% konsole, 55% deluxe.
Wczoraj CI Games SE opublikowało dane sprzedażowe gry „Lords of the Fallen”. Tytuł opracowany przez wewnętrzne studio Hexworks, został sprzedany w liczbie 1 mln egzemplarzy. Wynik ten został osiągnięty w dziesięć dni po premierze na PC, PlayStation5 i Xbox Series X|S (13 października).
CI Games szacuje, że całkowite koszty produkcji (bez opłat licencyjnych na silniki) gry „Lords of the Fallen” wyniosą około 178 mln zł, koszty marketingu – 81,5 mln zł, a koszty produkcji na nośnikach fizycznych – 21,5 mln zł.
W opisie gry spółka podaje, że akcja „Lords of the Fallen” rozgrywa się na mrocznych ziemiach Mournstead, które gracz poznaje z różnych perspektyw. Wszystko za sprawą unikalnej mechaniki dwóch światów pozwalającej na płynne przechodzenie pomiędzy brutalnym i bezlitosnym światem żywych, a pełną koszmarów krainą umarłych. To właśnie w trakcie ich eksploracji bohaterowie walczą z potężnymi potworami i demonami w świętej krucjacie mającej na celu ponowne unicestwienie raz zwyciężonego już boga.
CI Games SE to producent i dystrybutor gier komputerowych, notowany na GPW od 2007 r. (początkowo jako City Interactive); wchodzi w skład indeksu mWIG40.
Źródło: ISBnews