Data premiery gry „Japanese Drift Master” na platformach PC (Steam, Epic, Gog) została ustalona na 26 marca 2025 r., podało Gaming Factory. Cena gry została ustalona na 29,99 USD.
„Gra produkowana jest na silniku Unreal Engine 5. W okolicy premiery gracze otrzymają ramowy plan aktualizacji projektu na kolejne miesiące” – czytamy w komunikacie.
„Japanese Drift Master” to wyścigowa gra wideo z otwartym światem, której akcja rozgrywa się w Japonii.
„Prace nad naszym flagowym projektem – 'Japanese Drift Master’ – trwają od kilku lat, w ostatnich miesiącach znacząco przyspieszyły. Patrząc na to, jak gra się prezentuje, jestem przekonany, że ma szansę stać się jednym z najważniejszych wydarzeń na rynku gier wideo w 2025 roku. Jesteśmy świadomi, że gracze oczekują nie tylko doskonałej mechaniki, ale i wyjątkowego doświadczenia, a my zamierzamy im to dać. Kończymy prace nad optymalizacją oraz ustawieniami graficznymi. Z niecierpliwością odliczamy dni do premiery, którą zaplanowaliśmy 26 marca br.” – powiedział prezes Mateusz Adamkiewicz, cytowany w komunikacie.
W trzecim kwartale ub. roku Gaming Factory opublikowało prolog gry: „JDM: Rise of the Scorpion”, który do tej pory został pobrany ponad 630 tys. razy, zdobywając 75% pozytywnych ocen od graczy. Prolog pozwolił zebrać cenny feedback, który został uwzględniony w pełnej wersji gry, wskazano w materiale.
„Z perspektywy czasu uważam, że doświadczenie związane z wydaniem prologu było dla nas bezcenne i radykalnie wpłynęło na finalną wersję gry. Potwierdzam pojawiające się plotki, iż przeszliśmy na nowszą wersję silnika – Unreal 5. Pod względem graficznym i optymalizacyjnym gracze zobaczą zupełnie inną jakość względem prologu. Mocno pracujemy także nad presetami dla kierownic. Od początku przyświeca nam idea tworzenia gry dla graczy, dlatego uważnie wsłuchujemy się w feedback od naszej społeczności. W 'JDM’ zagrało dotychczas już niemal milion użytkowników, licząc demo i prolog, tak że myślę, że dosyć dobrze wiemy, czego oczekują od nas fani gatunku” – dodał prezes.
W styczniu br. udostępniono materiał filmowy w stylu anime. Gra była promowana na międzynarodowych targach, takich jak Tokyo Games Show, Brasil Games Show czy Gamescom Asia.
„’JDM’ zgromadziła ponad 650 tys. użytkowników na listach życzeń platformy Steam. Główna kampania marketingowa wystartowała w styczniu” – zakończono w komunikacie.
Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole, notowany na głównym rynku GPW. Spółka produkuje i wydaje gry o zróżnicowanej tematyce, w tym: symulatory, gry przygodowe i gry akcji.
Źródło: ISBnews