Immersion Games wyznaczyło datę premiery Divine Duel na goglach marki PICO. Najnowsza produkcja, notowanego na rynku NewConnect, warszawskiego studia już 15 czerwca 2023 r. zadebiutuje na platformie VR należącej do właściciela TikToka.
Divine Duel na goglach VR PICO pojawi się w dwóch wersjach: free-to-play – skierowanej do międzynarodowych użytkowników, a także płatnej w przypadku rynku chińskiego. Ta druga wersja ukaże się w trzecim kwartale 2023 roku i pozwoli graczom na natychmiastowy dostęp do całej dotychczasowej zawartości gry.
– Jesteśmy dumni, że nasza najnowsza produkcja trafi do użytkowników gogli PICO 4. Nie możemy się doczekać, kiedy przystąpią oni do pierwszych pojedynków w grze. Od czas premiery Divine Duel minęły trzy miesiące i w tym czasie gracze wielokrotnie zaskakiwali nas swoją pomysłowością. Jestem bardzo ciekaw tego, jakie świeże koncepcje i wrażenia wniosą użytkownicy PICO – mówi Bartosz Rosłoński, CEO Immersion Games.
Divine Duel to pojedynkowa gra VR w formule free-to-play, która 1 marca br. została wydana w sklepie Meta App Lab. Od tamtej pory zebrała od środowiska graczy ponad 600 opinii i może się pochwalić prawie idealną oceną – 4,9/5. W Divine Duel Gracze przede wszystkim doceniają szybką akcję, rozbudowaną warstwę taktyczną oraz potencjał treningowy gry.
Od momentu premiery producent gry dodał nową zawartość, do której zaliczają się m.in. nowe tematyczne bronie, przedmioty kosmetyczne, czy liczne usprawnienia do matchmakingu i interfejsu graficznego. Ze wszystkich nowych elementów będą mogli skorzystać również użytkownicy PICO.
Pico Digital Store to wiodąca firma VR, założona w marcu 2015 roku, skupiająca się na technologii VR ALL-IN-ONE. W sierpniu 2021 roku została ona przejęta przez właściciela platformy TikTok – ByteDance.
Źródło: Spółka