Nacon – francuski wydawca gry „Train Life: A Railway Simulator” tworzonej przez Simteract – zwiększył o 30% budżet produkcyjny gry na jej rozbudowę i marketing, podała spółka.
„Potencjał naszej gry, jakość i stopień zaawansowania sprawił, że po ostatnich rozmowach z Nacon, nasz globalny wydawca zdecydował się przeznaczyć dodatkowe środki na rozbudowę i marketing gry. To znaczące zwiększenie budżetu. Szczegóły na temat jego wykorzystania przedstawimy wkrótce, ale mogę już teraz zapewnić, że wpłynie to na potencjał sprzedażowy gry” – powiedział prezes Simteract Marcin Jaśkiewicz, cytowany w komunikacie.
Dodatkowe środki wpłyną do spółki po realizacji „kamieni milowych”. Łączny budżet symulatora przekroczył już wartość kapitałów własnych spółki, podano także.
„Train Life – A Railway Simulator” jest pierwszym symulatorem kolejowym, w którym gracz poza obsługą lokomotyw ma możliwość zarządzania taborem – w tym zakup nowych maszyn, dokonywanie decyzji kadrowych czy zdobywanie i wykonywanie kontraktów logistycznych na terenie całej Europy. Gra należy do serii wydawniczej Life, w skład której wchodzi pięć niezależnych od siebie produkcji wydawanych przez Nacon, podano w materiale.
„’Train Life – A Railway Simulator’ jest pierwszą tworzoną przez nas grą na taką skalę, dlatego cieszy nas, że za promocję gry odpowiada rozpoznawalny na całym świecie wydawca, który bardzo wierzy w nasz projekt. Jestem pewny, że współpraca z Nacon zaowocuje nie tylko świetnymi wynikami gry 'Train Life – A Railway Simulator’, ale również wypromuje markę Simteract zarówno wśród miłośników kolei, jak i fanów symulatorów w ogóle” – dodał Jaśkiewicz.
Simteract to spółka gamingowa z backgroundem softwarehouse’owym. Firma ma wieloletnie doświadczenie w branży gier komputerowych oraz oprogramowania wirtualnej rzeczywistości. Simteract jest autorem między innymi Inteligentnengo Systemu Ruchu Drogowego na Potrzeby Symulatorów i Gier Wideo. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020. Spółka zadebiutowała na NewConenct w lutym 2021 r.
Źródło: ISBnews