Notowane na NewConnect studio DRAGO entertainment, zgodnie z zapowiedziami, rozbudowuje kompetencje wydawnicze i aktywnie buduje społeczność wokół swoich autorskich tytułów, wykorzystując zdywersyfikowane formy marketingu. W tym celu od dziś – 8 grudnia – do 11 grudnia br. krakowska spółka przeprowadzi swoją pierwszą wyprzedaż wydawniczą na platformie Steam, dzięki czemu dołączy do grona globalnych wydawców. Publisher sale odbędzie się pod nazwą DRAGO EGGS – Each Games Goes Sale! Jeszcze dziś popularna gra studia – Gas Station Simulator – otrzyma dodatkowy update.
– Zorganizowaliśmy nasz pierwszy publisher sale na Steam pod hasłem DRAGO EGGS – Each Games Goes Sale. Mamy nadzieję, że wydarzenie spodoba się naszej społeczności i będziemy organizować je cyklicznie. Tym samym dołączamy do grona globalnych wydawców, jednocześnie zapewniając naszym tytułom, a także grom naszych partnerów, dodatkową widoczność na platformie. – mówi Joanna Tynor, Prezes Zarządu DRAGO entertainment.
DRAGO EGGS – Each Games Goes Sale! polega na zamieszczeniu specjalnej strony wyprzedaży na Steam, której baner widoczny będzie na głównej stronie platformy. Landing page promować będzie zarówno wydane gry z portfolio DRAGO entertainment, jak i te zapowiedziane przez DRAGO: Winter Survival, Road Dinner Simulator czy Motel Simulator oraz gry zaprzyjaźnionych firm.
– Produkcje firm zaproszonych do uczestniczenia w wydarzeniu zapewnią widoczność m.in. naszemu Gas Station Simulator. Publisher sale to także dobra okazja do pokazania w jednym, bardzo widocznym miejscu, całego naszego portfolio. Wydarzenie jest tylko niewielką częścią wielu działań marketingowych, które prowadzimy dla wydanych przez DRAGO tytułów. Dodatkowo specjalna strona wydarzenia na kluczowej dla nas platformie powinna wpłynąć na budowanie zainteresowania obecnie tworzonych tytułów. Przede wszystkim Winter Survival i Road Diner, które są w trakcie produkcji. – mówi Karol Sasorski, CMO w DRAGO entertainment.
By dodatkowo pobudzić zainteresowanie społeczności wokół popularnego projektu Studia, produkt Gas Station Simulator otrzyma w dniu rozpoczęcia eventu kolejny update.
Na rynku dostępnych jest już kilka pierwszych DLC, dwa ostatnie trafiły do graczy w maju oraz wrześniu. Mowa odpowiednio o Gas Station Simulator Can Touch This oraz Gas Station Simulator Party Time. Obecnie Studio pracuje nad najnowszym płatnym DLC w postaci Gas Station Simulator: Airstrip. Docelowo uniwersum gry osadzonej przy Route 66 zostanie wzbogacone o dwa nowe tytuły: Road Diner Simulator oraz Motel Simulator.
– Postrzegamy zgodę Steam na zorganizowanie publisher sale jako kolejny krok milowy dla DRAGO i docenienie za nasz hit Gas Station Simulator. Motywuje nas to do jeszcze cięższej pracy, dlatego zespoły produkcyjne wciąż aktualizują i rozwijają gry, a zespół marketingowy kreatywnie poszerza paletę działań promujących nasze wydane i nadchodzące tytuły. – dodaje Piotr Żygadło, COO w DRAGO entertainment.
Źródło: Spółka