„W tym roku nie spodziewamy się jakiegoś dużego piku w grudniu, poza takim organicznym, który wzrasta ze względu na większe zainteresowanie, ale też nowe okulary, które pokazują się na rynku. Będziemy to zagospodarowywać. Ale nie mamy amunicji, aby w IV kwartale dokonać jakiejś spektakularnej zmiany na obrotach. To wszystko będzie się pojawiać w momencie, gdy pojawią się nasze nowe tytuły w przyszłym roku. To dość specyficzne dla branży, więc inwestorzy mogą spać spokojnie, że realizujemy w tych trudnych czasach naszą strategię bardzo konsekwentnie” – mówi Paweł Flieger, Prezes Zarządu, Gamedust SA.
W materiale informacje dotyczące:
- subskrypcji akcji serii H,
- przeznaczenia pozyskanych środków,
- potencjału rozwoju VR,
- pracy nad nowymi projektami,
- aktywności sprzedażowej,
- realizacji strategii,
- wysokiej amortyzacji,
- planów na IV kwartał.
Źródło:
inwestorzy.tv