Celem wydawniczym Gaming Factory na dwa kolejne lata jest jedna gra na kwartał, co wynika ze stanu gier i procesu produkcji, poinformował prezes Mateusz Adamkiewicz. W połowie roku pojawi się jeden duży, niezapowiedziany wcześniej projekt.
„Ten projekt będzie największym w naszej dotychczasowej działalności. Przejęliśmy licencję na przestrzeni ostatnich miesięcy. Planujemy ujawnić informacje na temat projektu w styczniu lub lutym i w połowie roku go pokazać w wersji early access. Gra ma olbrzymi potencjał rozwoju, dlatego nie będzie to zamknięty content. Jest to, nie ukrywam, dosyć drogi projekt. Nas na ten moment kosztował łącznie około 1 mln zł” – powiedział Adamkiewicz podczas webinaru.
Wskazał także obszary, w których spółka chce zaistnieć.
„Aktualnie pracujemy razem ze spółką Ultimate VR, czyli również firmą, w której mamy udziały, nad autorskim projektem. Jest on jeszcze niezapowiedziany, ale możemy o nim mówić, że powstaje, bo jest na etapie 40% produkcji” – zaznaczył prezes.
Odniósł się również do zapowiadanego niedawno projektu NFT.
„Po miesiącach negocjacji wybraliśmy partnera, czyli platformę Moonie, gdzie będzie pokazana nasza pierwsza gra NFT czyli 'Bug Academy’. Musimy czekać na naszego partnera na wprowadzenie technologii NFT Staking 2.0, aby nasza gra miała pełną użyteczność na tej platformie. Na przestrzeni tygodni powinna być sprzedawana kolekcja, a później gracze będą mogli w to faktycznie zagrać. Według tych informacji, które aktualnie posiadam, powinno to wydarzyć już w grudniu lub styczniu” – podsumował Adamkiewicz.
Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole. Wśród kluczowych założeń spółki jest poszukiwanie projektów o znaczącym potencjalne sprzedażowo-marketingowym. Spółka pracuje obecnie nad ponad 20 produkcjami na PC o zróżnicowanej tematyce. W portfolio studia znajdują się symulatory, tycoony, gry akcji czy horrory. Spółka notowana jest na rynku głównym GPW od 2020 r.
Źródło: ISBnews