Gaming Factory udostępni prolog „Japanese Drift Master” (JDM) za 2 tygodnie, poinformował szef produkcji Krzysztof Bosko. Liczy na 700-800 tys. zapisów na wishlist w momencie premiery gry, dodał prezes Mateusz Adamkiewicz.
„Na przełomie III/ IV kw. planujemy premierę JDM. Teraz szykujemy pokaz prologu za 2 tygodnie” – powiedział Bosko podczas konferencji prasowej.
Prolog zajmuje 35% mapy gry i ok. 10 min. przejazd. Ponadto pojawią się przeciwnicy z AI, elementy story, poruszanie się po mapie, będą już tory i miasto. Pełna gra ma zaoferować przejazd trwający ponad 20 min., dodał.
„’JDM’ będzie naprawdę potężną grą z szacunkowo ok. 30 godzin rozgrywki. Gracze ogłosili naszą grę następnym „Need for Speed'” – wskazał szef produkcji gry.
Adamkiewicz dodał, że będzie spółka przygotowuje pełną premierę na PC i zakłada 2 lata aktualizacji. Premiera na konsole PS i XBox jest zakładana „ostrożnie” rok po premierze na PC.
„Na premierę spodziewamy się 700-800 tys. zapisów na wishlist. Do tej pory zawsze sprzedawaliśmy jednokrotność wishlist w ciągu roku. To nie jest oficjalna prognoza. Będziemy po premierze dodawać dużo contentu. Oczekujemy 6-7 mln zł łącznego budżetu produkcyjno-marketingowego, umowa wydawnicza jest dobrze podpisana, nie walczymy o zwrot kosztów, ale jak najlepszą sprzedaż. Mamy jedną szansę na dobrą premierę i chcemy zbudować potężną franczyzę, zwłaszcza że widzimy potrzebę dobrej gry wyścigowej na rynku ” – powiedział prezes.
Obecna wishlista wynosi ponad 550 tys. Nad „JDM” pracuje aktualnie łącznie 60 osób (w tym 44 osoby w produkcji) plus ok. 10 osób outsourcingu.
Według słów przedstawicieli spółki, obok własnych modeli samochodów, dostępne będą modele Subaru; trwają też rozmowy z 4 japońskimi producentami samochodów o obecności ich modeli w grze. Mogą pojawić się już na premierze, a później też w DLC. Ponadto trwają prace nad multiplayerem, którego fragment ma być gotowy na premierę, a kolejne iteracje do pełnego trybu będą pojawiać się – jak zakłądają deweloperzy – w okresie ok. roku po premierze.
Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole, notowany na głównym rynku GPW. Spółka produkuje i wydaje gry o zróżnicowanej tematyce, w tym: symulatory, gry przygodowe i gry akcji.
Źródło: ISBnews