Gamivo pracuje nad dywersyfikacją działalności, rozszerzaniem oferty oraz docieraniem do kolejnych grup klientów. Planuje wprowadzenie zupełnie nowej kategorii produktów, wykraczających poza gaming, poinformował ISBtech CMO spółki Bartłomiej Skarbiński.
„Nieustannie pracujemy nad dywersyfikacją działalności, rozszerzaniem oferty oraz docieraniem do kolejnych grup klientów. Strategię tę będziemy kontynuować także w 2025 roku. Już w pierwszym kwartale na Gamivo.com pojawi się zupełnie nowa kategoria produktów. Nie mogę się doczekać, gdy będziemy mogli powiedzieć na ten temat nieco więcej, ale na razie zdradzę tylko, że to oferta wykraczająca poza świat gamingu” – powiedział ISBtech Skarbiński.
Dodał, że na pewno spółka będzie uważnie śledzić rynek i panujące trendy, żeby w pełni wykorzystać pojawiające się możliwości.
„Oczywiście nie oznacza to pochopnych działań. Mamy ustaloną strategię, która przynosi bardzo dobre efekty, więc zamierzamy konsekwentnie ją realizować. Gamivo łączy w swojej działalności gaming oraz e-commerce, a więc dwie branże, dla których wyzwaniem jest rynkowa niepewność skłaniająca klientów do szukania oszczędności. Jest to odczuwalny trend, chociaż warto pamiętać, że gry są przystępną cenowo formą rozrywki, o ile ktoś nie ma zamiaru sięgać tylko po najnowsze produkcje. Dlatego gracze raczej skłaniają się ku tańszym tytułom niż zupełnie rezygnują z zakupów” – wskazał CMO.
Gamivo jest właścicielem Gamivo.com, czyli platformy z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. Spółka zadebiutowała na NewConnect w 2021 r.
Źródło: ISBnews