Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Gaming

HubStyle zmienił nazwę na 3R Games, skoncentruje się na grach VR

Dodane przez Bartłomiej Supernak
19 stycznia 2021
w dziale Gaming
0
gra
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Sąd zarejestrował połączenie i zmianę nazwy HubStyle na 3R Games, podała spółka. Tym samym na warszawskiej giełdzie pojawiła się nowa spółka gamingowa z Grupy PlayWay. Spółka łączy kompetencje studia deweloperskiego z ponad 10-letnim doświadczeniem w produkcjach VR/AR oraz produkcję i kompetencje wydawnicze Grupy PlayWay.

3R Games będzie koncentrować się na produkcji, portowaniu i optymalizacji gier pod VR, ze szczególnym uwzględnieniem platformy Oculus. Spółka będzie przygotowywać zarówno VR-owe wersje gier z portfolio Grupy PlayWay, jak i autorskie produkcje na platformy VR, podano.

„Rejestracja połączenia spółek to zakończenie procesu, który rozpoczęliśmy kilka tygodni temu. Teraz już formalnie jesteśmy producentem gier VR i należymy do Grupy PlayWay. Chociaż jako spółka rozpoczynamy dopiero działalność na rynku VR, to zespół deweloperów 3R Studio, którzy przejęliśmy, ma ponad 10-letnie doświadczenie w realizacji produkcji VR/AR” – powiedział prezes 3R Games Wojciech Czernecki, cytowany w komunikacie.

Pierwszą produkcją 3R Games będzie gra „Thief Simulator” w wersji VR na Oculus Quest 2. Gra miała premierę na platformie Steam w listopadzie 2018 r. Do tej pory gra „Thief Simulator” sprzedała się w liczbie około 1 mln sztuk, głównie na platformie Nintendo Switch oraz Steam. W 2020 r. zadebiutowała wersja VR gry na platformy Valve oraz VIVE.

„Obecność w Grupie PlayWay daje nam dużo możliwości. Poza dostępem do know-how i kompetencji w zakresie wydawania gier mamy też dostęp do portfolio tytułów tworzonych przez spółki z grupy. To również dostęp do kompetencji produkcyjnych na inne platformy, dzięki czemu możemy tworzyć autorskie produkcje w technologii VR, a później zwiększać ich potencjał monetyzacji poprzez reprodukcje na inne platformy” – dodał Czernecki.

Oculus Quest 2 miał swoją premierę w październiku 2020 r. Sprzedaż w ramach zamówień przedpremierowych 5-krotnie przekroczyła sprzedaż przedpremierową pierwszych okularów Oculus Quest. Szacunki firmy SuperData mówią o sprzedaży 3 mln egzemplarzy Oculus Quest 2 w 2021 r. Platformę wyróżnia dokładna kontrola jakości publikowanych produkcji, a dzięki systematycznemu spadkowi cen gogli rośnie także ich dostępność, podkreślono.

„Platforma Oculus będzie najważniejszym dla nas kanałem dystrybucji. W ostatnich tygodniach dynamicznie zyskuje na popularności dzięki sukcesowi okularów Oculus Quest 2, które szturmem zdobywają rynek. To w połączeniu z wciąż niewielką konkurencją wydawców daje dużą szansę na sukces dla 3R Games. W I kwartale 2021 r. podamy datę premiery pierwszej produkcji, czyli gry ‚Thief Simulator’ właśnie na urządzenia Oculus Quest 2, a później informacje o kolejnych produkcjach” – podsumował prezes.

3R Games to producent gier i aplikacji w technologii VR (virtual reality) oraz AR (augmented reality) z Grupy PlayWay. Spółka powstała z połączenia notowanej na warszawskiej giełdzie HubStyle z poznańskim studiem deweloperskim 3R Studio Mobile. Zespół ma ponad 10-letnie doświadczenie w tworzeniu projektów VR/AR. Strategią spółki jest produkcja gier VR ze szczególnym uwzględnieniem platformy Oculus. Spółka zamierza zarówno portować gry z portfolio PlayWay, jak i przygotowywać własne produkcje.

Źródło: ISBnews

Tagi: 3R GamesHubstyle
Poprzedni post

Bloober Team: Premiera One Shell Straight to Hell na PC wyznaczona

Następny post

Rada nadzorcza JSW ogłosiła konkurs na prezesa

gry

Spółka zależna od Gaming Factory ma mowę wydawniczą z HardCodeWay

gra

Tygodniowy przegląd informacji ISBtech z sektora gamingowego

BoomBit

BoomBit dokonał odpisów aktualizujących na prace rozwojowe wys. 6,33 mln zł

Cyberpunk

Ipopema szacuje sprzedaż Cyberpunka 2077 na 16 mln kopii w 2020 i 9 mln w 2021

TBull

T-Bull zaprezentował grę Illegal Transporter Simulator, planuje wydanie w 2022

Cyberpunk

CD Projekt zapowiada przesunięcie Patcha 1.2 do Cyberunk 2077

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pomóż ratować życie

Najnowsze

mieszkanie

Spółka Unibepu ma umowę na działki w Warszawie pod ok. 110 mieszkań

IT

Wasko miało 11,72 mln zł zysku netto, 17,38 mln zł zysku EBIT w IV kw. 2020

InterSport

Intersport miał 6,92 mln zł straty netto w III kw. r.obr. 2020/2021

stal

Stalprodukt miał 40,31 mln zł zysku netto, 47,56 mln zł zysku EBIT w IV kw. 2020

bnp paribas

BNP Paribas BP planuje ogłosić strategię na lata 2022-2024

bnp paribas

BNP Paribas BP miał 733,1 mln zł zysku netto, 119,58 mld zł aktywów w 2020

BNP Paribas Bank Polska

BNP Paribas BP szacuje koszty propozycji szefa KNF dot. ugód na 0,7-1,3 mld zł

gry

Spółka zależna od Gaming Factory ma mowę wydawniczą z HardCodeWay

© 2020 inwestycje.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste

© 2020 inwestycje.pl