Immersion Games – notowany na NewConnect producent gier VR – ujawnia szczegóły dotyczące swojej najnowszej gry. Divine Duel to największy do tej pory projekt warszawskiej spółki, który łączy ze sobą elementy sportu i akcji z naciskiem na tryb multiplayer. Gra znajduje się w zaawansowanej fazie produkcji i zostanie wydana jeszcze w tym roku na najpopularniejszych platformach VR. W promocję tytułu zaangażowany jest czołowy producent urządzeń fitness na świecie – iFIT.
– Naszą intencją było stworzenie gry, która będzie łączyć najlepsze aspekty wirtualnej rzeczywistości z korzyściami płynącymi z aktywności fizycznej. Ze względu na intensywność i immersję pojedynków w Divine Duel, sprawiamy że gracze mogą z łatwością zapomnieć o tym, że wykonują proste ćwiczenia fizyczne, w pełni wczuwając się w otaczający ich świat – mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games. – W gronie docelowych urządzeń, na których zostanie wydana gra, znajduje się Meta Quest 2, czyli najszybciej rosnąca platforma gamingowa. Gogle VR od Facebooka przegoniły już w liczbie sprzedanych egzemplarzy konsolę Xbox z serii X i S, a także zaczynają doganiać PlayStation 5 – dodaje Rosłoński.
W Divine Duel gracze wcielą się w rolę wojowniczych istot pojedynkujących się o wyznawców w mitycznej krainie Evergarden. Immersion Games kładzie ogromny nacisk na taktyczne i emocjonujące starcia typu „gracz kontra gracz” oraz mnogość rozwiązań w zakresie doboru broni i przedmiotów, jakie będzie można zabrać ze sobą do tytułowego pojedynku. Twórcy zadbali, żeby arsenał utylizował ciekawe mechaniki dostępne jedynie w VR, takie jak naciąganie łuków, popychanie obiektów, czy malowanie rozmaitych znaków za pomocą magicznej różdżki. Wszystko to zostało uzupełnione o bogatą oprawą wizualną i niezwykle wyszukaną estetykę. Warszawskie studio widzi w takim połączeniu duży potencjał do tego, żeby gra stała się jednym z popularniejszych tytułów VR, również pod kątem e-sportu.
– Dążymy do tego, aby pojedynki w Divine Duel dawały nie tylko wielką frajdę, ale także poczucie uczestniczenia w iście boskim starciu. A zatem były intensywne i emocjonujące, oferując jednocześnie ciekawy wizualnie spektakl uzupełniony bogatym wymiarem strategicznym. W tym celu oddajemy w ręce graczy pokaźny arsenał – m.in. miecze, topory, łuki. Ponadto mamy własne, oryginalne pomysły, jakich gracze nie znajdą nigdzie indziej – tłumaczy Bartosz Rosłoński. – Zaplanowaliśmy też szereg atrakcji wykraczających poza tytułowe pojedynki, o czym powiemy więcej już wkrótce – dodaje CEO Immersion Games.
W promocję nowej gry Immersion Games w Stanach Zjednoczonych zaangażowany będzie iFIT Inc. – największy producent urządzeń fitness na świecie, w którego portfolio wchodzą takie marki jak NordicTrack®, ProForm® i Freemotion®.
Divine Duel to kolejna produkcja warszawskiej spółki, poprzednie – Disc Ninja i Extreme Escape – zostały bardzo pozytywnie ocenione przez środowisko graczy użytkujących gogle Oculus Quest 2. Immersion Games ma w planach zaprezentować gameplay z rozgrywki i pierwszy trailer Divine Duel w ciągu najbliższych miesięcy.
Źródło: Spółka