Poniesione przez Big Cheese Studio koszty produkcji portu gry „Cooking Simulator VR” na platformę Oculus VR zwróciły się w całości po pięciu godzinach od premiery gry na tej platformie, podała spółka.
„Zgodnie z zawartą z Gameboom VR S.A. umową, na port gry na ww. platformę spółce przysługuje 50% przychodu ze sprzedaży gry do kwoty 8 mln zł oraz 60% przychodu po przekroczeniu tej kwoty” – czytamy w komunikacie.
Gra zadebiutowała na największej platformie VR, tj. Oculus VR, 28 lipca br. Jej cena została ustalona na 25 USD.
Big Cheese Studio to działający od 2018 roku producent i wydawca gier wideo z Łodzi. Model biznesowy studia zakłada tworzenie gier z naciskiem na połączenie symulacji, ekonomii i strategii działania. Strategia studia zakłada jednoczesne prace nad 2-3 nowymi produktami. Większościowym akcjonariuszem Big Cheese Studio jest PlayWay. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od grudnia 2021 r.
Źródło: ISBnews