Sprzedaż gry „Drug Dealer Simulator 2”, której premiera miała miejsce w czwartek o godzinie 17:00 osiągnęła w około 3 godziny poziom, który według wyliczeń Movie Games pokrył koszty produkcji gry, podała spółka, powołując się na dane sprzedażowe otrzymane od Valve Corporation – platforma Steam. Przez 14 dni licząc od dnia premiery, gra będzie objęta wzmożoną kampanią marketingową, a sam produkt będzie posiadał promocję ustanowioną z okazji premiery, podkreśliło Movie Games.
Gra to kontynuacja „Drug Dealer Simulator” – niezależnego przeboju spółki na PC z 2020 r., który prawdopodobnie, jako pierwsza gra w historii symulowała życie dealera narkotyków.
Movie Games to wywodzący się z Polski globalny wydawca gier wideo. Portfolio Movie Games zawiera gry przygodowe (seria „Lust”), symulatory („Drug Dealer Simulator”, „Gas Station Simulator”, „MythBusters” i „Alaskan Road Truckers”), a także przedstawicieli innych gatunków, takich jak strategia czy first-person shooter. Spółka zadebiutowała na rynku NewConnect w 2018 r., zaś w styczniu 2023 r. przeniosła notowania na rynek główny GPW.
Źródło: ISBnews