Przychody z gier Grupy BoomBit wyniosły 22,4 mln zł w marcu 2023 r. co oznacza wzrost o 15,4% m/m, podała spółka. Łączna liczba pobrań gier grupy wyniosła 17 mln.
Koszty prowizji z platform wyniosły 2,61 mln zł (+3,2% m/m), a wydatki na user acquisition (UA) wyniosły 11,6 mln zł (+7,1% m/m). Łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w ostatnim miesiącu to 17 mln, a przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wyniosły 8,3 mln zł (+34,9% m/m), podała spółka.
„Marzec przyniósł nam poprawę przychodów, co przy w miarę porównywalnych poziomach wydatków marketingowych i prowizji platform pozwoliło na istotny wzrost przychodów pomniejszonych o te dwie pozycje. Tradycyjnie największe przychody osiągnęły nasze flagowe gry Mid-Core, czyli Hunt Royale i Darts Club. Warto zauważyć, że po raz pierwszy przy okazji miesięcznych wyników prezentujemy przychody z projektów blockchain. Dzięki aktywnym działaniom BoomLand związanymi z premierą gry Hunters On-Chain, nasz nowy segment dodał do wyniku w marcu prawie 400 tys. zł” – powiedział prezes Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie.
W marcu 2023 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (8,3 mln zł przychodów) oraz Darts Club (2,2 mln zł). Przychody z gier Hyper-Casual wyniosły 8,2 mln zł i stanowiły około 37% w strukturze przychodów Grupy BoomBit. Wśród gier Hyper-Casual podobnie jak w lutym największe przychody miał Falling Art Ragdoll Simulator (1,1 mln zł), podano.
BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.
Źródło: ISBnews