Piotr Gamracy, który od 1 marca zasiada w fotelu prezesa Vivid Games, planuje, że spółka przedstawi wkrótce nową strategię, która odzwierciedla jego plany i „jest adekwatna do potencjału drzemiącego w zespole”, podała spółka.
Vivid Games podał też, że w lutym utrzymał sprzedaż i wynik na poziomie zbliżonym do styczniowych rezultatów. Narastająco spółka wypracowała 3,7 mln zł przychodu, zysk EBITDA wyniósł 0,3 ml zł, a na koniec lutego na rachunkach spółki znajdowało się 0,8 mln zł.
„Mimo trudnej sytuacji na rynku gier i UA nasz wynik za luty pokrywa się z wcześniejszymi założeniami. Skupiamy się obecnie na kluczowych pozycjach z naszego portfolio i to je rozwijamy. Mam wizję miejsca, w którym spółka powinna znaleźć się za rok i za 5 lat. Ambitny plan weryfikujemy obecnie z możliwościami i sytuacją na rynku mobilnym. Jeszcze w marcu pojawię się na największej na świecie konferencji poświęconej branży gier – GDC w San Francisco, gdzie skonfrontuje swoje koncepcje z ekspertami z różnych dziedzin. Planuję też pogłębić relacje z kluczowymi dla przyszłości Vivid Games partnerami. Nowa strategia powinna być gotowa, by podzielić się nią ze światem, w ciągu kilku tygodni po powrocie z USA” – powiedział Gamracy, cytowany w komunikacie.
Spółka podkreśla, że „Eroblast” i „Real Boxing 2” pozostają jej siłą napędową. Także w lutym wygenerowały zdecydowaną większość przychodu.
„Nowy tytuł z segmentu blast – 'LoveNest’, który trafił do globalnych testów w ostatnich dniach stycznia, potrzebuje czasu, by zbudować społeczność zaangażowanych użytkowników, którym zaoferuje content zbliżony w swojej różnorodności do oferty 'Eroblast’. Również 'Knighs Fight 2′ wraca do formy stopniowo, jednak wysokość generowanych przychodów pokrywa się z założeniami” – dodał Gamracy.
Na początku stycznia br. prezes Vivid Games Jarosław Wojczakowski złożył rezygnację z pełnienia funkcji w zarządzie ze skutkiem na dzień 28 lutego 2023. Jak wówczas informowano, przyczyną rezygnacji jest chęć rozwoju zawodowego poza spółką. Zapowiedziano wtedy także, że do końca lutego br. prezes zarządu przekaże swoje obowiązki drugiemu członkowi zarządu – Piotrowi Gamracemu.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.
Źródło: ISBnews