Rada Nadzorcza Gaming Factory podjęła uchwałę o powołaniu z dniem 31 stycznia br. Marcina Przymusa na stanowisko wiceprezesa zarządu, podała spółka. Przymus odpowiedzialny będzie za realizację kluczowych celów rozwojowych przyjętych w strategii.
„Na tym etapie jesteśmy skoncentrowani przede wszystkim na działaniach, które przedstawiliśmy naszym akcjonariuszom w ramach strategii rozwoju, czyli poprawie efektywności oraz wyników finansowych. Nominacja Marcina na wiceprezesa zarządu Gaming Factory jest sygnałem, że poważnie traktujemy nasze plany i dążymy do ich realizacji. Jestem przekonany, że jego doświadczenie menadżerskie, umiejętności analityczne i negocjacyjne będą dla nas nieocenione w dalszym rozwoju spółki” – skomentował prezes Mateusz Adamkiewicz, cytowany w komunikacie.
Marcin Przymus posiada 10-letnie doświadczenie związane z zarządzaniem sprzedażą oraz działaniami marketingowymi w różnych branżach, m.in. farmaceutycznej, produkcyjnej oraz IT. Aktualnie pełni funkcję przewodniczącego rady nadzorczej w Art Games Studio oraz zasiada w radzie nadzorczej Asmodev. Przed dołączeniem do Gaming Factory Marcin Przymus pełnił stanowisko prezesa zarządu IT Performance. Wcześniej przez wiele lat związany był z międzynarodową firmą farmaceutyczną Allegran, wskazano w materiale.
Podstawowym obszarem działalności Gaming Factory jest wydawnictwo dla niezależnych studiów gamingowych. Aktualnie spółka rozwija także swoje studio produkcyjne, które pracuje nad pierwszym tytułem. Dodatkowo Gaming Factory intensywnie szuka nowych obszarów działalności, takich jak gry VR, a ostatnio gry NFT – w obu przypadkach zapowiedziano zaawansowane prace wraz z partnerami nad pierwszą produkcją. W grudniu 2022 r. spółka przedstawiła swoją strategię rozwoju na najbliższe lata, w ramach której zapowiedziała wysokobudżetowy projekt, wydawanie jednej gry kwartalnie oraz portowanie na konsole swoich najlepszych tytułów, przypomniano także.
Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole notowany na głównym rynku GPW od 2020 r. Od 2022 roku model biznesowy firmy zakłada także produkcję i adaptację gier do świata Blockchain z wykorzystaniem assetów NFT i funkcjonujących w modelu play-and-earn (PaE).
Źródło: ISBnews