PCF Group podjął decyzję o tymczasowym ograniczeniu zakresu „Projektu Dagger”, realizowanego w modelu self-publishing z wykorzystaniem środków własnych, podała spółka. Zespół ok. 10 osób ma obecnie zredefiniować kierunek rozwoju gry i przygotować jej przedprodukcyjną wersję.
Decyzja została podjęta po dostarczeniu kluczowego kamienia milowego i ocenie realizowanej koncepcji kreatywnej gry „Projekt Dagger” oraz w kontekście prowadzonych analiz wpływu scenariuszy będących m.in. przedmiotem strategicznych rozmów z wydawcą gry „Projekt Gemini”, tj. Square Enix Limited, na plany rozwojowe projektów realizowanych przez Grupę w ramach zaktualizowanej strategii Grupy, wskazano.
„PCF Group […] podjął decyzję o tymczasowym ograniczeniu zakresu Projektu Dagger, realizowanego przez spółkę w modelu self-publishing z wykorzystaniem środków własnych poprzez:
– powierzenie doświadczonemu zespołowi około 10 osób zadania zredefiniowania kierunku rozwoju gry i przygotowania przedprodukcyjnej wersji gry adresującej uwagi i wskazówki pozyskane w ramach zewnętrznej ewaluacji 'Projektu Dagger’, co w konsekwencji oznacza zawieszenie planów wydania wyżej wymienionej gry jako gry AAA w okresie 2025-2026, oraz
– zaoferowanie większości członków zespołu propozycji pracy nad projektami 'Maverick’, 'Bifrost’ oraz 'Victoria'” – czytamy w komunikacie.
PCF Group jest producentem gier wideo specjalizującym się w grach z gatunku shooter. Grupa prowadzi założone w 2002 roku studio produkcyjne People Can Fly, które jest jednym z trzech najbardziej doświadczonych polskich producentów gier z segmentu AAA. Spółka zadebiutowała na GPW w 2020 r.; wchodzi w skład indeksu sWIG80.
Źródło: ISBnews