Road Studio S.A., notowany na NewConnect developer gier z motywem drogi, należący do Rodziny Movie Games, z przyjemnością informuje o uplasowaniu gry Alaskan Truck Simulator w Top 100 najchętniej dodawanych do wishlisty tytułów na platformie Steam. To rezultat zwiększonej intensywności działań marketingowych, związanych z przygotowaniami do premiery dema, która ma nastąpić w czerwcu.
Alaskan Truck Simulator, flagowy tytuł Road Studio, to gra łącząca symulator pojazdu z codziennym życiem kierowcy ciężarówki na Alasce. Spośród konkruencyjnych tytułwó wyróżnia się możliwością interakcji ze światem poza ciężarówką – zgodnie ze sloganem promocyjnym gry “Be a trucker, not a truck”.
Gra zakwalifikowała się do Top 100 Most Wishlisted on Steam, co oznacza, że jest w czołówce najbardziej oczekiwanych tytułów przez użytkowników platformy. W marcu gra uczestniczyła w dwóch festiwalach gamingowych: SimFest oraz Future Games Show: Spring Showcase. W czerwcu natomiast – zgodnie z planem – udostępnione zostanie demo w ramach Future Games Show, jednego z największych eventów gamingowych.
– Bardzo cieszy mnie reakcja miłośników gier na nasze działania. Wiemy z całą pewnością, że nasze odmienne podejście do tematu symulatorów, poszerzające go o elementy życia codziennego, doskonale rezonuje wśród fanów gatunku. Development Alaskan Truck Simulator postępuje bardzo sprawnie w wyniku przejścia na modułowe, współgrające ze sobą rozwiązania technologiczne. Gra wkracza w finalny etap realizacji, a jednocześnie Road Studio przymierza się do uderzenia komunikacyjnego związanego z drugim naszym tytułem: American Motorcycle Simulator. Jestem niezwykle zadowolony z tego, jak sprawnie funkcjonuje nasz zespół, liczący już ponad 40 osób podzielonych na dwa działy projektowe i jeden koncepcyjny – komentuje Maciej Nowak, prezes zarządu Road Studio.
– Alaskan Truck Simulator to jeden z kluczowych tytułów dla działu marketingu Movie Games. W pełni wykorzystujemy możliwości crosspromocji w ramach grupy. Nawiązujemy także strategiczne partnerstwa z wydawcami, zaś samo Road Studio pozyskuje licencje firm z branż powiązanych z truckingiem. Cieszy nas udział gry w SimFeście, ponieważ wymogiem uczestnictwa był element codziennego życia, więc symulatory samych pojazdów nie kwalifikowały się do eventu. To pokazuje, co naprawdę nas odróżnia od konkurencji. Dzienny, organiczny, przyrost wishlist jest bardzo wysoki i towarzyszą mu peaki związane z głównymi marketingowymi beatami, wspierane materiałami zza kulis wzmaniającymi więź graczy ze studiem – komentuje Piotr Gnyp, CMO Movie Games.
W Alaskan Truck Simulator można było zagrać podczas tegorocznej edycji Invest Cuffs w Krakowie. Dla 6 tys. uczestników jednej z największych konferencji i targów branży inwestycyjnej w Europie udostępniono wczesne demo gry, które spotkało się z jednoznacznie pozytywnymi reakcjami. Do dyspozycji gości imprezy byli również Maciej Nowak, a także Tomasz Węgliński, Head of Production Movie Games.
Rozbudowane demo gry zostanie udostępnione publicznie w czerwcu w ramach streamowanego na żywo show Future Games Show. Pierwotnie wydarzenie miało być częścią corocznych targów E3, te jednak zostały odwołane ze względu na szczególne okoliczności. Piotr Gnyp podkreśla, że nie szkodzi to planom marketingu – Future Games Show wciąż odbędzie się terminowo, i tak jak każdego roku, można liczyć na milionową publiczność oraz ekspozycję na stronie festiwalu na Steam.
Źródło: Spółka