Machina marketingowa Starward Industries i 11 bit studios pracuje na pełnych obrotach. The Invincible przewija się we wszystkich branżowych tytułach prasowych, a z pomocą wydawcy gra zbiera imponujące zasięgi. W samym tylko czerwcu debiutancka produkcja krakowskiego studia zyskała ponad 100 tys. zapisów na Steam Global Wishlist.
– Jesteśmy dumni z wyników, jakie osiągnęliśmy w czerwcu. Byliśmy w stanie nie tylko osiągnąć założone cele, ale także dołożyć coś ekstra. W niecały miesiąc nasza gra zyskała ponad 100 tys. dodań do listy życzeń na platformie Steam, co świadczy o dużym zainteresowaniu tytułem. Ponadto, w tym samym czasie zanotowaliśmy ponad 6,5 tysiąca zapisów do grupy obserwujących (jest ich aktualnie ponad 36 tys.), co jest kolejnym dowodem rosnącego zainteresowania grą. Przez 7 dni nowe demo The Invincible zostało pobrane 50 tys. razy – wylicza Maciej Dobrowolski, członek zarządu spółki i Chief Marketing Officer.
Czerwiec krakowskie studio rozpoczęło od corocznej wyprzedaży 11 bit studios Publisher Sale, gdzie gra The Invincible była promowana, jako jeden z najważniejszych nadchodzących tytułów. Następnym ważnym krokiem była premiera kolejnej odsłony kampanii trailerowej. Podczas PC Gaming Show Starward Industries zaprezentował Yasna Story Trailer – materiał, który przybliżył graczom główną bohaterkę gry, astrobiolożkę o imieniu Yasna, oraz przedstawił zarys fabuły.
– Czerwiec zakończyliśmy z przytupem, prezentując nowe demo podczas festiwalu Steam Next Fest 2023. Dla naszego zespołu, było to niezwykle ekscytujące wydarzenie, ponieważ pozwoliło nam zaprezentować bardziej zaawansowany fragment gry, pokazujący głębszą część historii niż poprzednie demo. Odbiór The Invincible był zdecydowanie pozytywny, zarówno przez graczy, jak i influencerów oraz przedstawicieli prasy (ci ostatni mieli okazję przetestować grę kilka dni wcześniej). Docenili oni nie tylko fantastyczną oprawę wizualną, ale również nowe funkcje i poprawki, takie jak np. zwiększony kąt widzenia postaci, które wprowadziliśmy na podstawie wcześniejszych uwag. Dobre wyniki dema przekonały nas, że powinniśmy pozostawić je na karcie produktu również po zakończeniu festiwalu Steam Next Fest, aby umożliwić zapoznanie się z grą kolejnym grupom potencjalnych klientów – dodał Maciej Dobrowolski.
Zgodnie z czerwcowymi zapowiedziami, “Niezwyciężony” zadebiutuje w III lub IV kwartale bieżącego roku.
– 14. czerwca, w trakcie dorocznej konferencji inwestorskiej naszego wydawcy i branżowego inwestora (11 bit studios), zaprezentowaliśmy aktualny szczegółowy status prac deweloperskich nad grą The Invincible. Zapraszamy inwestorów do obejrzenia zapisu tego wydarzenia, gdzie potwierdziliśmy okienko wydawnicze dla gry na przełomie III i IV kwartału 2023 r. – powiedział Michał Pietrzkiewicz, członek zarządu odpowiedzialny za finanse.
Gra The Invincible jest już dostępna w sklepach konsolowych Sony Playstation Store oraz Microsoft Xbox Store, gdzie także można dodawać ją do listy życzeń. Studio planuje równoczesną premierę na PC (Steam, GOG, Epic) oraz na konsole obecnej generacji (PlayStation 5 i Xbox Series X/S), aby już na starcie zapewnić graczom jak najszerszy dostęp do tytułu.
– Jesteśmy podekscytowani perspektywami, jakie niesie za sobą przyszłość naszego projektu. Czerwiec był dla nas miesiącem wzrostu, ale również ogromnej pracy i zaangażowania całego zespołu. Dziękujemy wszystkim naszym fanom, graczom oraz społeczności za wsparcie i zainteresowanie naszą grą. Jesteśmy przekonani, że The Invincible będzie na rynku gier produktem wyjątkowym, a nasza praca przyniesie wiele satysfakcji zarówno nam, jak i graczom na całym świecie – powiedział Maciej Dobrowolski, członek zarządu odpowiedzialny za marketing.
Źródło: Spółka