Vivid Games zawarł umowę z polską spółką z branży FMCG (właścicielem marki), której przedmiotem jest produkcja i dystrybucja przez spółkę gry free-to-play typu endless runner, wykorzystującej IP związane z produktami właściciela marki, podał Vivid. Właściciel marki sfinansuje produkcję gry, płacąc wynagrodzenie w wysokości 250 tys. USD, oraz będzie finansować przygotowywanie aktualizacji gry w okresie 9 miesięcy od premiery. Przychody z dystrybucji gry będą dzielone pomiędzy spółkę i właściciela marki. Vivid Games planuje rozpoczęcie dystrybucji gry w II kwartale 2024 r.
„Tak jak zapowiadałem, pozostajemy skupieni na realizacji naszej strategii. Najnowsze partnerstwo biznesowe jest dla spółki nowego rodzaju doświadczeniem i daje perspektywy na efekt synergii. Po raz pierwszy stworzymy grę bazującą na znanej marce, która fizycznie istnieje, i to w zupełnie innym niż Vivid Games sektorze. To lekcja, z której z pewnością wyciągniemy wnioski przydatne w promocji i rozwoju uniwersum Real Boxing. Wierzę, że to także pomoże wyjść z naszymi własnymi IP poza świat cyfrowy. Na etapie skierowania nowej gry do testów ujawnimy więcej szczegółów dotyczących nowego partnera. Środki pozyskane z kontraktu wzmocnią naszą płynność finansową i pozwolą rozwinąć kompetencje deweloperskie zespołu produkcyjnego. Jesteśmy otwarci na kolejne tego rodzaju umowy. Zależy mi na zbudowaniu podstaw, także finansowych, do dalszego rozwoju spółki” – powiedział CEO Piotr Gamracy, cytowany w komunikacie.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.
Źródło: ISBnews