Vivid Games zawarło z BoomBit umowę przewidującą stworzenie przez Vivid Games gry mobilnej „Easy Boxing”, która zostanie wydana przez BoomBit, podało Vivid Games. Gra zostanie skierowana do odbiorców segmentu casual, na platformach iOS i Android.
„BoomBit zapłaci spółce zaliczkę na pokrycie kosztów produkcji tytułu. Za dystrybucję i promocję gry odpowiadać będzie BoomBit. Pozostałe warunki umowy nie odbiegają od warunków rynkowych. Zawarcie umowy stanowi dla emitenta istotny krok w realizacji strategii rozwoju, w zakresie nawiązywania partnerstw strategicznych oraz tworzenia nowych gier mobilnych” – czytamy w komunikacie.
Zgodnie z ogłoszoną w kwietniu 2023 r. strategią działalności na nadchodzące lata, Vivid Games skupia się na zawieraniu partnerstw strategicznych i tworzeniu gier mobilnych. Umowa z BoomBit doskonale wpisuje się w te założenia, podkreśliła spółka.
„’Easy Boxing’ będzie casualową produkcją, trafi do innej grupy odbiorców niż 'Real Boxing 2′ czy planowana na kolejny rok kolejna odsłona – 'Real Boxing 3′. Nie ma więc obaw o wzajemną kanibalizację. Nie znaczy to jednak, że tytuł pozbawiony będzie sportowych emocji. Zapewniam, że gra, którą wypuścimy wzbudzi emocje i da zarówno nam jak i BoomBit kolejną szansę na sukces” – skomentował Łukasz Kamiński, który będzie odpowiadał za zespół produkcyjny „Easy Boxing” po stronie Vivid Games.
„Praca nad 'Easy Boxing’ jest połączeniem wiedzy i doświadczenia, które nasz zespół projektowy zdobył pracując nad serią 'Real Boxing’ oraz skutecznego podejścia do płatnej akwizycji użytkowników i możliwości skalowania posiadanych przez BoomBit. Dodatkowo, zgodnie z tym co deklarowałem podczas prezentacji strategii poszerzamy uniwersum marki 'Real Boxing’, a casualowy 'Easy Boxing’ to pierwszy krok. Cieszy mnie też synergia wiedzy, doświadczenia i możliwości pomiędzy zespołami Vivid Games i Boombit. Obie firmy zjadły zęby na grach mobilnych, ale nadal możemy się od siebie dużo nauczyć. Chciałbym, by nasza kooperacja nie zakończyła się na jednym kontrakcie” – dodał CEO Vivid Games Piotr Gamracy, cytowany w komunikacie.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.
BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.
Źródło: ISBnews