Skonsolidowana strata netto Vivid Games wyniosła 0,3 mln zł w czerwcu, zaś skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 1,62 mln zł w ub. miesiącu, podała spółka, powołując się na szacunkowe dane.
Narastająco, w okresie styczeń-czerwiec skonsolidowana strata netto wyniosła 1,96 mln zł, przychody sięgnęły 9,86 mln zł, a EBITDA wyniosła 1,48 mln zł, podała spółka.
„W czerwcu utrzymaliśmy przychody na poziomie zbliżonym do maja, strata jest jednak o 150 tys. zł mniejsza niż miesiąc wcześniej. W największym stopniu wpłynęły na to dodatnie różnice kursowe. Celem na kolejne półrocze jest zdecydowana poprawa wyniku netto” – powiedział prezes Jarosław Wojczakowski, cytowany w komunikacie.
Gra „Eroblast” miała swój globalny debiut na platformach iOS i Android 22 czerwca. Gra spotkała się z pozytywnym przyjęciem graczy, co odzwierciedlają wysokie oceny w sklepach.
„Jesteśmy zadowoleni z metryk zaangażowania osiągniętych przez tytuł w pierwszych dniach po premierze. Przychody pochodzą obecnie aż w 75% z mikropłatności. Pracujemy więc zarówno nad AB testami i mechanikami dodatkowo zwiększającymi główne metryki monetyzacji i AP, jak i pogłębieniem monetyzacji reklamowej. Od momentu premiery wypuściliśmy już dwie aktualizacje, niebawem planujemy kolejną. Badamy preferencje graczy i implementujemy w tytule wyniki naszych analiz pogłębiając zaangażowanie” – powiedział product owner tytułu Patryk Batko.
Gra „Real Boxing 2” niezmiennie pozostaje kluczowym tytułem w portfolio Vivid Games. Aktualizacja wprowadzona 10 czerwca przyniosła oczekiwane wzrosty zaangażowania użytkowników.
„W efekcie ostatniej aktualizacji odnotowaliśmy nawet 25% wzrost retencji użytkowników z USA – kluczowego dla 'Real Boxing 2′ rynku. Przychody w czerwcu wzrosły wobec wygenerowanych w maju o niemal 10 pkt proc. Obecnie przygotowujemy kolejny update. Zakładamy, że pozytywnie przełoży się na wyniki” – podsumował product owner marki Real Boxing Bartosz Biniecki.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.
Źródło: ISBnews