4Fun Media (w trakcie zmiany nazwy na Digital Network) nie odczuwa wpływu wojny na Ukrainie na swoją działalność, poinformował ISBtech prezes Wojciech Bieńkowski. Grupa pracuje nad strategią, zamierza również ogłosić politykę dywidendową i oczekuje kontynuacji dobrych wyników finansowych.
„Z punktu widzenia operacji grupy kapitałowej wojna na Ukrainie nie wpływa na prowadzoną przez nas działalność. Skupiamy się na realizacji kontraktów, priorytetem numer 1 jest maksymalne wykorzystanie potencjału naszej sieci ekranów. Przypomnę, że to ponad 20 tys. nośników, w tym jedyne w Polsce ekrany Super Screen. Emitowane na nich treści docierają codziennie do ponad 6,2 mln konsumentów. Równie ważna jest dalsza poprawa rentowności marży brutto i marży EBITDA” – powiedział ISBtech Bieńkowski.
Spółka jest w trakcie zmiany nazwy na Digital Network.
„Pracujemy nad strategią. Jej filarem jest rosnący w dwucyfrowym tempie rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej. Strategię ogłosimy w perspektywie najbliższych miesięcy, po publikacji wyników rocznych. Zamierzamy również ogłosić politykę dywidendową. Wszystkie działania uzupełniamy regularną komunikacją z akcjonariuszami i inwestorami, czego przykładem jest rozpoczęta w lutym publikacja miesięcznych wyników sprzedaży. Warto również wspomnieć o rozwoju sieci ekranów, m.in. poprzez dalszą optymalizację lokalizacji oraz sukcesywną wymianę na bardziej energooszczędne” – dodał prezes.
Zaznaczył, że obserwuje dynamiczny rozwój Screen Network i widzi ogromny potencjał rozwoju cyfrowej reklamy zewnętrznej.
„Stąd decyzja o koncentracji działalności grupy kapitałowej na tym rynku. Proces ożywienia przyspiesza. Notujemy ogromne zainteresowanie nośnikami klasy Super Screen. Spodziewamy się kontynuacji dobrych wyników finansowych i liczymy, że rok 2022 będzie udany” – podsumował Bieńkowski.
4Fun Media, która jest w trakcie zmiany nazwy na Digital Network, jest liderem w Polsce w segmencie cyfrowej reklamy zewnętrznej Digital-out-of-Home (DOOH). Strategia grupy kapitałowej docelowo może się opierać na trzech określonych obszarach biznesowych. Grupa analizuje poszerzenie działalności o Digital Signage oraz Electromobility.
Źródło: ISBnews