Answear zaalokowała wszystkie oferowane akcje serii L, a cena emisyjna akcji została ustalona na 29 zł, podała spółka. Answear pozyska 29 mln zł z emisji.
„Zarząd spółki informuje, że w dniu 26 października 2023 r., po zakończeniu procesu budowania księgi popytu na akcje serii L, emitowanych przez spółkę w drodze subskrypcji prywatnej w ramach oferty publicznej, ustalił, że:
1) cena emisyjna akcji serii L wynosi 29 złotych za jedną akcję serii L;
2) spółka złoży inwestorom oferty objęcia akcji serii L obejmujące łącznie 1 000 000 akcji serii L” – czytamy w komunikacie.
Pozyskane środki spółka zamierza przeznaczyć na rozwój marki PRM, w tym na powiększenie oferty produktowej, otwarcie i rozwój działalności na nowych rynkach, a także wydatki marketingowe związane z pozyskaniem nowych klientów oraz rebrandingiem, podano także.
„Jesteśmy zadowoleni z zainteresowania inwestorów naszą emisją akcji. Złożone deklaracje potwierdzają duże zainteresowanie ofertą, a także zrozumienie inwestycji w dynamiczny rozwój marki PRM, który ma na celu zapewnienie długoterminowego wzrostu i budowy wartości spółki” – powiedział prezes Answear.com Krzysztof Bajołek, cytowany w komunikacie.
Answear.com to założony w 2011 roku e-commerce zajmujący się sprzedażą markowej odzieży, obuwia oraz akcesoriów. Sprzedaż jest zdywersyfikowana geograficznie, a żaden z rynków nie stanowi więcej niż 30% udziału w całkowitych przychodach spółki. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2021 r.
Źródło: ISBnews