2022 rok był bardzo dobry dla Answear.com. Spółka może pochwalić się między innymi niezachwianymi łańcuchami dostaw. Życzenia na 2023 rok? Na pewno kontynuacja pozytywnych trendów i dalsze stabilne wzrosty.
„Myślę, że poradziliśmy sobie świetnie z tą całą sytuacją, m.in. w zakresie łańcuchów dostaw. U nas raczej nie cierpieliśmy na jakieś braki towarowe. Oczywiście w jakiejś mikroskali takie problemy były, ale dzięki temu, że mamy tak wiele marek, tak wiele produktów, to nasz model dystrybucyjny jest bardzo elastyczny. Nauczyliśmy się też nim zarządzać” – mówi Krzysztof Bajołek, Prezes Zarządu, Answear.com SA.
W materiale informacje dotyczące:
- bardzo dobrego 2022 roku,
- presji kosztowej w minionym roku,
- niezachwianych łańcuchów dostaw,
- elastycznego modelu dystrybucyjnego,
- sytuacji na rynku e-commerce,
- planów i życzeń na 2023 rok.