„Pierwszy z tych kierunków, który bardzo mocno w tej chwili analizujemy i na który mocno liczymy, to jest elektromobilność w połączeniu z Digital Out-of-Home, czyli mówimy o ładowarkach samochodowych z nośnikami reklamowymi typu digital. Takie case’y na świecie są. One są z sukcesem realizowane – np. w Stanach. Patrzymy na kilka case’ów z tamtego rynku i wydaje nam się, że to będzie dobry kierunek uzupełniający ofertę Screen Network” – mówi Wojciech Bieńkowski, Prezes Zarządu, 4Fun Media SA.
W materiale informacje dotyczące:
- obszarów rozwoju 4Fun Media,
- elektromobilności łączonej z Digital Out-of-Home,
- uzupełnienia oferty Screen Network,
- kolejnej sfery rozwoju – Digital Signage,
- dobrych wyników spółki,
- pozbycia się aktywów jak 4fun TV,
- wakatu prezesa w 4Fun Media,
- zmiany nazwy i uzupełnienia składu rady nadzorczej.
Źródło:
inwestorzy.tv