Brand24 wypracował ok. 4 mln zł skonsolidowanej EBITDA w I poł. 2023 r. (wobec 2,6 mln zł rok wcześniej), przy ok. 13,1 mln zł przychodów ze sprzedaży (wobec 10,3 mln zł rok wcześniej), podała spółka, prezentując wstępne dane.
Skonsolidowany wynik z działalności operacyjnej wyniósł ok. 2,7 mln zł w I półroczu wobec 1,4 mln zł rok wcześniej, podano także.
„Duża zwyżka sprzedaży, którą notujemy w tym roku, to efekt kolejnych zmian w planach abonamentowych i systematyczna migracja na nie kolejnych grup klientów. Pakiety optymalizujemy w ten sposób, aby zachęcić do wejścia na wyższe i droższe poziomy – szczególnie duże organizacje, które mogą na tym po prostu skorzystać, dostając lepszy produkt o dużo większej funkcjonalności. Dostają oni między innymi szybkie – generowane przez nasz moduł AI – analizy sentymentu i trendów. Zauważamy też zmiany w strukturze sprzedaży na korzyść klientów zagranicznych, co jest kolejnym motorem naszego wzrostu, ponieważ klient 'dewizowy’ jest mniej wrażliwy na ceny. Generalnie patrzymy na ten rok bardzo optymistycznie – nawet w okresie wakacyjnym, tradycyjnie słabszym, sprzedaż była rewelacyjna, co może oznaczać bardzo dobre wyniki w III kw. 2023 r.” – powiedział współtwórca i prezes Brand24 Michał Sadowski, cytowany w komunikacie.
Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w maju 2021 r., przenosząc się z rynku NewConnect.
Źródło: ISBnews