Creepy Jar szacuje, że osiągnął 9,1 mln zł zysku netto (wobec 0,3 mln zł straty rok wcześniej), przy przychodach na poziomie 14,1 mln zł (wzrost o 86% r/r) w III kwartale 2021 r., podała spółka, prezentując wstępne dane.
Narastająco za trzy kwartały zysk netto wyniósł 21,1 mln zł (wzrost o 33,5% r/r), przy przychodach na poziomie 35,3 mln zł (wzrost o 15,4% r/r) .
„Osiągnięte przez emitenta wyniki finansowe w 3 kw. 2021 r. wynikały przede wszystkim z wysokiej sprzedaży gry 'Green Hell’ na platformie Steam oraz konsolach Sony PlayStation i Microsoft Xbox. W analizowanym okresie łączna sprzedaż brutto gry 'Green Hell’ na platformach Steam, Sony PlayStation i Microsoft Xbox (wersje gry, do których emitent posiada prawa wydawnicze) wyniosła ponad 312 tys. kopii, z czego 138 tys. kopii na konsolach PlayStation i Xbox. Narastająco za 3 kw. 2021 r. łączna sprzedaż brutto na ww. platformy wyniosła 951 tys. kopii, z czego ponad 254 tys. kopii na konsolach PlayStation i Xbox” – czytamy w komunikacie.
Zysk z działalności operacyjnej wyniósł w III kw. br. 9,9 mln zł wobec 1 mln zł w III kw. 2020 r., (wzrost o 890% r/r), a narastająco za trzy kwartały 23,3 mln zł wobec 21,2 mln zł w I-III kw. 2020 r., stan środków pieniężnych: 49,9 mln zł na 30 września 2021 r. wobec 38,1 mln zł na 30 czerwca 2021 r., podano również.
„Za nami najlepszy kwartał w tym roku i drugi najlepszy kwartał w historii Creepy Jar od czasu wprowadzenia trybu kooperacji w 'Green Hell’ w II kw. 2020 r. Konsekwentnie aktualizujemy i rozwijamy grę, wzbogacamy kontent i przyciągamy nowych graczy, co pozytywnie wpływa na osiągane przez nas wyniki” – skomentował prezes Krzysztof Kwiatek, cytowany w komunikacie.
„Udana premiera gry 'Green Hell’ na konsolach Xbox One oraz PlayStation 4, a także udostępnienie dwóch bezpłatnych dodatków serii 'Spirits of Amazonia’ w pierwszej połowie roku są widoczne w wynikach sprzedażowych spółki za 3 kw. 2021 r. Łączna sprzedaż brutto gry 'Green Hell’ na platformach Steam, Sony PlayStation i Microsoft Xbox wyniosła w tym czasie ponad 312 tys. kopii, z czego 138 tys. kopii na konsolach PlayStation i Xbox. Łączna sprzedaż 'Green Hell’ na wszystkich platformach w 2021 r. przekroczyła 1,076 mln kopii” – czytamy w komunikacie.
Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Menedżerowie spółki mają doświadczenie z Techland. W kwietniu 2021 r. przeniosła się na rynek główny GPW z NewConnect, na który była notowana od sierpnia 2018 r.
Źródło: ISBnews