Digital Network prognozuje 9,56 mln zł skonsolidowanego zysku netto w I poł. 2024 r. (wzrost o 43% r/r) oraz skonsolidowane przychodów ze sprzedaży na poziomie 28,78 mln zł (wzrost o 17% r/r), podała spółka. Zysk z działalności operacyjnej prognozowany jest na poziomie 9,77 mln zł (wzrost o 29% r/r), a EBITDA na poziomie 15,67 mln zł (wzrost o 24% r/r).
„Dzięki efektywnemu modelowi biznesowemu emitenta, w okresie sześciu miesięcy 2024 roku prognozowana rentowność operacyjna ma wynieść 34% (wzrost o 3 pkt proc. vs. 2023 rok), rentowność EBITDA 54% (wzrost o 3 pkt proc. vs. 2023 rok), natomiast rentowność sprzedaży netto ma wzrosnąć o 6 pkt proc. do poziomu 33%” – czytamy w komunikacie.
Digital Network to notowana na rynku głównym GPW spółka holdingowa działająca na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out of Home). Za pośrednictwem spółki zależnej Screen Network zarządza siecią ponad 20 000 ekranów reklamowych zlokalizowanych w całej Polsce.
Źródło: ISBnews