Przychody ze sprzedaży Grupy Fabrity wzrosną o 25-30% r/r w całym 2023 roku, a spółka zakłada kontynuację trendu wzrostowego także w roku 2024, poinformował prezes Tomasz Burczyński.
„Wiemy już, że w całym roku przychody grupy wzrosną o 25-30%, co będzie wynikiem powyżej planu. Będziemy robić wszystko, żeby to powtórzyć także w 2024 roku. Zakładamy kontynuację trendu wzrostowego wyników kwartalnych, ale bardzo trudno jest powiedzieć, czy będą to takie duże wzrosty jak w tym roku, rzędu 20-30%. Dziś obstawiam widoczne przyspieszenie wzrostu w IV kwartale 2024 roku” – powiedział Burczyński podczas telekonferencji.
Zaznaczył, że zaburzenie kursu złotego będzie rzutowało na wyniki IV kwartału obecnego roku, ponieważ ok. 50% przychodów grupa realizuje w walutach, głównie w euro.
„Jesteśmy w trakcie dostosowywania stawek z klientami, ale nie zawsze da się to zrobić szybko, w wielu wypadkach mamy długie umowy” – dodał prezes.
Grupa Fabrity (do sierpnia 2023 roku Grupa K2) dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi w obszarach transformacji cyfrowej i marketingu digitalowego, oparte o zaawansowaną analitykę i tworzenie rozwiązań software. Działalność Grupy jest zdywersyfikowana – obok spółki holdingowej działają dwa segmenty operacyjne: software oraz spółka PerfectBot, w której Fabrity Holding posiada 50% udziałów. Spółka jest notowana na GPW od 2008 r.
Źródło: ISBnews