Grupa Muszkieterów osiągnęła obroty na poziomie 8 mld zł w okresie styczeń-listopad br., co oznaczało o 200 mln zł więcej niż w całym 2020 r. i wzrost o blisko 1 mld zł r/r. Wyniki całoroczne grupy powinny ukształtować się między 8,5-9 mld zł sprzedaży, szacuje dyrektor generalny Marc Dherment.
„Tempo naszego rozwoju nie zwalnia, a obroty Grupy Muszkieterów regularnie rosną. […] Przed nami najistotniejsze tygodnie roku dla Intermarché, a również ważne dla Bricomarché. Wyniki całoroczne Grupy Muszkieterów powinny z pewnością przekroczyć 8,5, a nawet zbliżyć się do 9 mld zł, co będzie oznaczało wzrost o ponad 10%. Czas na podsumowanie w liczbach całego roku wkrótce nadejdzie” – powiedział Dherment, cytowany w komunikacie.
Do końca listopada obroty sieci Intermarché wraz z działającymi przy placówkach stacjami paliw wyniosły ponad 4,9 mld zł. Obroty składów budowlanych Bricomarché kształtowały się zaś na poziomie ponad 3 mld zł.
„Grupa Muszkieterów kontynuuje ekspansję na polskim rynku stale powiększając portfolio swoich sklepów, jak również inwestując w nowe rozwiązania, m.in. z zakresu e-commerce. W tym roku otwarto kolejne supermarkety, zarówno spod znaku Intermarché, jak i Bricomarché, oraz zmodernizowano istniejące już sklepy zgodnie z konceptem Power. Dodatkowo, odpowiadając na zmianę potrzeb i oczekiwań, Muszkieterowie instalują coraz większą liczbę Bricomatów, czyli boksów do bezkontaktowego odbioru produktów z oferty Bricomarché, jak również udostępniają usługę Drive, ułatwiającą odbiór artykułów spożywczych zamówionych online, w kolejnych lokalizacjach” – podsumowała grupa.
Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.
Źródło: ISBnews