„Widzimy, że e-commerce będzie stanowił naprawdę spory udział w IV kwartale. Z optymizmem patrzę w przyszłość, ponieważ musimy pamiętać o tym, że na przełomie września i października uruchomiliśmy aplikację mobilną i tutaj też jest pozytywne zaskoczenie. Mamy ponad 20 tys. pobrań. Gdy analizujemy wyniki zakupów poprzez aplikację, to wskaźnik sztuk na paragon jest wyższy, a konwersja – liczba pobrań do liczby zamówień – jest na zaskakująco wysokim poziomie 17%” – mówi Krzysztof Jakubowski, Prezes Zarządu, Esotiq & Henderson SA.
W materiale informacje dotyczące:
- rekordowych wyników III kwartału 2022 roku,
- rozwoju sieci sprzedaży e-commerce,
- czynników wpływających na wyniki,
- kampanii telewizyjnej Esotiq & Henderson,
- współpracy z Zalando,
- trudnego otoczenia makroekonomicznego,
- wysokiego poziomu zapasów,
- uruchomienia aplikacji mobilnej,
- projektu Vosedo oraz sklepu autonomicznego.
Źródło:
inwestorzy.tv