W branży płatności kluczowe jest dostosowanie strategii biznesowych do oczekiwań konsumentów. Asseco South Eastern Europe stawia na szybkość, prostotę i bezpieczeństwo nowych procesów.
Zawsze jest miejsce na nowe rozwiązania, tylko trzeba być elastycznym i trzeba się wpasować w trend rynkowy. To jest trochę jak z energetyką. Czy na generowaniu energii da się zarobić? No z węgla będzie coraz ciężej, ale jak się znajdzie alternatywę, to można będzie robić duże pieniądze. Tak jak ze wszystkim na rynku, to jest kwestia miejsca i czasu, żeby być w odpowiednim momencie, z odpowiednią ofertą, z odpowiednim produktem. Jedno, co jest trudniejsze w płatnościach, i też we wszystkim, że efekt skali jest bardziej istotny, czyli jak wytrzymać okres inwestycji, okres rozwoju finansowo i mieć wystarczająco środków, żeby nabrać wystarczającej skali, aby to wszystko było dochodowe. Wielu graczy tego nie wytrzymuje
mówi Piotr Jeleński, Prezes Zarządu, Asseco South Eastern Europe SA
W materiale informacje dotyczące:
- usług płatniczych,
- zarabiania na płatnościach,
- unifikacji systemów płatniczych,
- ekspansji na rynek indyjski,
- spółki zależnej Payten,
- modelu white-label,
- trendów rynkowych w 2025 roku,
- wykorzystania AI w sektorze bankowym,