Kino Polska TV miało 10,96 mln zł skonsolidowanego zysku netto w III kw. 2021 r., co oznacza wzrost o 81% r/r przy 63,54 mln zł przychodów z umów z klientami (wzrost o 19% r/r), podała spółka, prezentując wstępne dane.
Zysk EBIT w III kw. br. wzrósł o 68% r/r do 12,8 mln zł, podano w komunikacie.
W I-III kw. 2021 r. skonsolidowany zysk netto wyniósł 30,3 mln zł (wzrost o 97% r/r), zysk EBIT sięgnął 37,37 mln zł (wzrost o 86% r/r) przy 182,5 mln zł przychodów (wzrost o 20% r/r).
„Powyższe rezultaty są przede wszystkim efektem wzrostu wyników finansowych segmentów Kanały filmowe marki FilmBox i kanały tematyczne, Stopklatka oraz Kanały marki Kino Polska” – czytamy w komunikacie.
Jednostkowy zysk netto w I-III kw. 2021 r. wzrósł o 33% r/r do 17,71 mln zł.
„W omawianym okresie spółka zanotowała wzrost rentowności wszystkich swoich kanałów. Spośród nich najlepszy wynik finansowy osiągnął segment Kanały marki Kino Polska, dzięki istotnie wyższym wpływom ze sprzedaży reklam” – czytamy dalej.
Ostateczne wyniki jednostkowe i skonsolidowane zostaną opublikowanej 18 listopada 2021 r., podano także.
Kino Polska TV S.A. to grupa medialna. Głównymi gałęziami biznesowymi grupy są: emisja i produkcja kanałów telewizyjnych, dystrybucja, działalność wydawnicza, produkcja filmowa, rekonstrukcja i archiwizacja dzieł polskiej kinematografii oraz internet. Akcje spółki są notowane na GPW od 2011 r.
Źródło: ISBnews