Kino Polska TV odnotowało 6,69 mln zł skonsolidowanego zysku netto w III kw. 2022 r. (spadek o 39% r/r) przy 64,99 mln zł przychodów z umów z klientami (wzrost o 2% r/r), podała spółka, prezentując wstępne dane.
Skonsolidowany zysk EBIT w tym czasie spadł o 19% r/r do 10,31 mln zł, podano w komunikacie.
W okresie I-III kw. 2022 r. spółka miała 28,13 mln zł skonsolidowanego zysku netto (spadek o 7% r/r) i 36,81 mln zł zysku EBIT (spadek o 1% r/r), przy 204,32 mln zł przychodów (wzrost o 12% r/r).
„Negatywny wpływ na zaprezentowane wyniki finansowe grupy miały przede wszystkim wyższe koszty segmentu Zoom TV oraz większe pozostałe koszty operacyjne (wyższe różnice kursowe) w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. W analizowanym okresie największy wzrost wyników spośród wszystkich segmentów działalności grupy zanotowały kanały filmowe marki FilmBox i kanały tematyczne” – czytamy w komunikacie.
W ujęciu jednostkowym w okresie I-III kw. 2022 r. spółka miała 12,21 mln zł zysku netto (spadek o 31% r/r), przy 151,06 mln zł przychodów (wzrost o 8% r/r).
Kino Polska TV to grupa medialna. Głównymi gałęziami biznesowymi grupy są: emisja i produkcja kanałów telewizyjnych, dystrybucja, działalność wydawnicza, produkcja filmowa, rekonstrukcja i archiwizacja dzieł polskiej kinematografii oraz internet. Akcje spółki są notowane na GPW od 2011 r.
Źródło: ISBnews