Grupa Mex Polska ocenia bardzo dobrze szacunkowe wyniki za 2022 rok. Spółka jest przygotowana na zmiany na rynku gastronomicznym i chce generować przychody, które będą z kolei generować zyski.
„Trzeba pamiętać, że rok 2022 to był rok nowych wyzwań. Zupełnie innych, które narastały, narastają i w tej chwili też oczywiście mamy z nimi do czynienia. To był rok nowych zjawisk jak inflacja, ciągła presja wynagrodzenia, do której powoli zaczęliśmy się przyzwyczajać, ale również to był okres, w którym pojawił się konflikt w Ukrainie. Nie do końca wiemy, jak się skończy, a na pewno miał duży wpływ na nastroje konsumenckie, m.in. brak turystów zagranicznych czy biznesowych” – mówi Paweł Kowalewski, Prezes Zarządu, Mex Polska SA.
W materiale informacje dotyczące:
- obiecujących szacunkowych wyników za 2022 rok,
- wyzwań, które stały przed spółką,
- sytuacji rynku gastronomicznego,
- strategii w otwieraniu nowych lokali,
- liczby otwartych lokali,
- planów rozwojowych.