„Eventy stacjonarne wróciły i w ostatnich miesiącach funkcjonują już w miarę normalnie. Do tego doszedł też element związany z dodatkowym zasięgiem i dodatkowymi możliwościami, które dają technologie, czyli równoczesna online’owość tych imprez. Bardzo dynamicznie rozwija nam się również cały segment digital – i to we wszystkich parametrach (oglądalność, użytkownicy, przychody, wzrost interakcji)” – mówi Wojciech Kuśpik, Prezes Zarządu, PTWP SA.
W materiale informacje dotyczące:
- dobrego skonsolidowanego wyniku za łącznie 3 kwartały 2021 roku,
- ponad 3 mln zysku netto z III kwartału – bez jednorazowych elementów,
- ożywienia w każdym segmencie działalności,
- najszybciej rozwijającego się segmentu – digital,
- charakterystyki działalności PTWP,
- końca roku i planów na 2022 rok,
- zagrożeń biznesowych, np. wzrostu kosztów.
Źródło:
inwestorzy.tv
Zero rozowoju, ciągłe klepanie tych samych frazesów. Firma fatalnie zarządzana wygląda blado na tle konkurencji. Albo czeka, co przyniesie los albo małpuje cudze pomysły. Swoich nie potrafi rozwijać. W nawet dobrych projektach coraz więcej złego, te ich portale wszystkie publikują to samo, specjalizacja będąca dawniej mocną stroną już nie istnieje. Chwalenie się milionami menedżerów w statystykach jest wręcz śmieszne. Realnie osób decyzyjnych jest tam garstka, bo osoby decyzyjne potrzebują konkretnych danych, a nie fale newow, które oni też potrafią publikować i za nie potrafią przeprosić. Zatem można zaklinać rzeczywistość, ale kontakt z jakimkolwiek pracownikiem tej firmy od razu sprowadza na ziemię. Bez szans na dynamiczny rozwój.