LPP liczy na 20-25 mln zł oszczędności w pierwszym roku po pełnym otwarciu centrum dystrybucyjnego w Rumunii, planowanym na styczeń 2024 roku, poinformowali przedstawiciele spółki.
„W Rumunii w IV kw. br. uruchomimy centrum dystrybucyjne. Na dziś magazyn funkcjonuje testowo, a w styczniu przyszłego roku planujemy pełne jego uruchomienie, czyli jest to jeszcze nasz obecny rok obrotowy” – powiedziała PR Manager LPP Monika Wszeborowska, podczas wideokonferencji.
„Już od stycznia spodziewamy się oszczędności kosztowych dzięki otwarciu centrum w Rumunii, 20-25 mln zł oszczędności w pierwszy roku, a od kolejnego roku ok. 30 mln zł” – dodał CFO i wiceprezes LPP Przemysław Lutkiewicz.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku; wchodzi w skład indeksu WIG20. W roku obrotowym 2022/2023 (luty 2022 – styczeń 2023) spółka miała 15,9 mld zł skonsolidowanych przychodów.
Źródło: ISBnews