LPP zakłada wzrost przychodów offline na poziomie 25% r/r w roku obrotowym 2023/2024 (luty 2023 – styczeń 2024) dzięki wzrostowi powierzchni (2 340 sklepów) i pozytywny LFL. Z kolei przychody online mają być stabilne r/r, a przychody Grupy ok. 18 mld złotych, podała spółka w prezentacji wynikowej.
LPP zakłada też capex w wysokości 1,1 mld zł na rok obrotowy 2023/2024, z tego 800 mln zł na sklepy oraz normalizację kapitału obrotowego: zobowiązania wyższe niż zapasy oraz niższy r/r poziom dług netto/ EBITDA, podano.
Marża brutto na sprzedaży ma wynieść 51 -53%, a oszczędności kosztowe (performance marketing, logistyka) ponad 0,5 mld złotych. Z kolei marża EBIT ponad 10%, podano także.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. W roku obrotowym 2022/2023 (luty 2022 – styczeń 2023) spółka miała 15,9 mld zł skonsolidowanych przychodów.
Źródło: ISBnews