Mex Polska przewiduje, że skonsolidowane przychody netto za 2024 r. będą na poziomie 106,7 mln zł, co oznacza wzrost o 11,8% r/r, podała spółka.
„Realizujemy strategię rozwoju, która pozwala nam osiągać ambitne cele finansowe i wzmacniać pozycję na rynku gastronomicznym. Dzięki nowym otwarciom oraz doskonaleniu oferty spełniamy rosnące oczekiwania klientów, generując wzrosty korzystne dla nas i naszych akcjonariuszy. Spodziewamy się, że skonsolidowane przychody na koniec 2024 roku przekroczą 106 mln zł, co oznaczać będzie 12% wzrost rok do roku. Nasza działalność rośnie systematycznie od lat. W 2023 roku również odnotowaliśmy kilkunastoprocentowy wzrost przychodów względem 2022 roku. To efekt długoterminowej strategii, która łączy ekspansję sieci z optymalizacją oferty” – powiedział członek zarządu i dyrektor finansowy Mex Polska Dariusz Kowalik, cytowany w komunikacie.
W 2024 Grupa Mex Polska otworzyła 9 nowych lokali w największych i najbardziej dochodowych miastach w kraju, między innymi w Krakowie, Katowicach i Wrocławiu. Obecnie Grupa zarządza 52 dochodowymi lokalami gastronomicznymi. Liczba ta jeszcze w styczniu wzrośnie o dwa nowe lokale – dzięki otwarciu nowego lokalu Chicas&Gorillas w Warszawie oraz uruchomieniu restauracji najnowszego brandu Pizzanova w Krakowie, podano w materiale.
„Strategiczne założenia grupy kapitałowej Mex Polska obejmują dalszy rozwój działalności Mex Polska w dużych miastach oraz popularnych miejscowościach turystycznych, umacnianie obecnych marek oraz otwieranie nowych, wysokomarżowych lokali, z planowanym tempem sześciu nowych lokali rocznie. Ponadto, spółka dąży do utrzymania rentowności lokali własnych, a także do dalszego rozwoju franczyz dla marek o stabilnych fundamentach” – czytamy dalej w komunikacie.
Grupa Mex Polska zarządza lokalami gastronomicznymi, rozwija marki: The Mexican, Prosty Temat, Pankejk, Pijalnia Wódki i Piwa, Chicas & Gorillas oraz Spoko Taco. Od 2012 roku spółka jest notowana na głównym rynku GPW.
Źródło: ISBnews