Przychody ze sprzedaży netto Miraculum wyniosły 43,32 mln zł w całym 2022 r., co oznacza wzrost o 29% r/r, podała spółka, prezentując szacunkowe dane. W samym grudniu przychody wyniosły 2,58 mln zł (spadek o 15% r/r/). W całym ub.r. przychody z eksportu wzrosły o 47% r/r do 10,95 mln zł.
Działalność Miraculum koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży preparatów do pielęgnacji skóry, depilacji, a także wyrobów perfumeryjnych i kosmetyków do makijażu. Spółka skupia w swoim portfolio 11 marek: Miraculum, Być Może.., Gracja, Pani Walewska, Wars, Lider, Tanita, Paloma, Joko, Chopin, Gracja Bio.Firma istnieje na rynku od 1924 roku. W 2007 r. spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie.
Źródło: ISBnews