Monnari Trade odnotowało ok. 93,1 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży w IV kw. 2024 r. (wzrost o 1,2% r/r), podała spółka, prezentując wstępne dane. Za cały rok 2024 r. grupa kapitałowa wygenerowała przychody ze sprzedaży w wysokości 305,7 mln zł, co oznacza wzrost o 1,2% r/r.
„Marża brutto na sprzedaży towarów w IV kwartale 2024 r. wyniosła 62,4%, w porównaniu do marży w wysokości 63,3% w analogicznym okresie 2023 r. Za okres 12 miesięcy b.r. marża brutto na sprzedaży towarów osiągnęła poziom 60,8%, w relacji do 59,9% za 12 miesięcy 2023 r.” – czytamy w komunikacie.
Na koniec 2024 r. grupa kapitałowa prowadziła sprzedaż w 210 salonach sprzedaży (wobec 219 salony na koniec 2023 r.) – 185 salonów własnych Monnari, 8 salonów Femestage oraz 17 salonów franczyzowych – wraz ze sklepem internetowym, o całkowitej powierzchni ok. 45,9 tys. m2 (47,1 tys. m2 na koniec 2023 r.), co oznacza spadek powierzchni sieci o ok. 2,5% i liczby salonów o ok. 4,1% r/r.
Monnari Trade to spółka odzieżowa istniejąca od 2000 r. Na GPW jest notowana od 2006 r. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 310 mln zł w 2023 r.
Źródło: ISBnews