środa, 21 maja 2025
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Giełda

One2tribe zaktualizował strategię. Stawia między innymi na automatyzację i ekspansję. Celem wzrost powyżej 30%

Dodane przez Bartłomiej Supernak
9 maja 2025
w dziale Giełda
0
strategia, plan
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

One2Tribe zakłada w zaktualizowanej strategii m.in. skrócenie cyklu sprzedaży Enterprise, dalszą automatyzację obsługi micro-influencerów oraz ekspansję zagraniczną, zwłaszcza na rynek francuski, podała spółka. Celem jest wzrost Grupy (liczba klientów, przychody, EBITDA, zysk netto) przekraczający 30% r/r. One2tribe w kolejnych latach rozważa pozyskanie dodatkowego finansowania.

„Aktualizacja Strategii 2025 odpowiada więc na powyższe zjawiska. Koryguje narzędzia i priorytety, by przyspieszyć realizację dotychczasowych celów, a jednocześnie otwiera firmę na rynki o wysokiej dynamice wzrostu. Kluczowe zmiany obejmują:

  • Skrócenie cyklu sprzedaży Enterprise dzięki narzędziom diagnostyki ROI oraz automatyzowaniu procesu ofertowego,
  • Nową wersję platformy dla MŚP w modelu szybkiego startu,
  • Dalszą automatyzację obsługi micro-influencerów (AI-weryfikacja treści, logistyka wysyłek próbek towarowych),
  • Wyraźny nacisk na up-sell w istniejącej bazie klientów oraz ekspansję zagraniczną, zwłaszcza na rynek francuski,
  • Rozwój Logis2tribe jako niezależnego kanału przychodowego.

Zmiany te oznaczają dostosowanie prędkości rozwoju i narzędzi, aby wykorzystać nowe warunki rynkowe i zrealizować ambitny cel wzrostu powyżej 30 % r/r” – czytamy w strategii.

Spółka podkreśla, że w ostatnim roku realizowała wyznaczone cele strategiczne, jednakże ocenia, że dynamika była niższa od zakładanej.

„Prócz zdarzeń jednorazowych, w tym połączeniem ze spółką zależną, spółka odnotowała wzrost przychodów o 7,2% r/r, a wskaźnik EBITDA był na poziomie 12% przychodów. Ponieważ jest to wolniejszy wzrost niż zakładaliśmy, konieczna jest niniejsza aktualizacja strategii, która umożliwi jeszcze lepsze wykorzystanie potencjału firmy. Naszym celem jest wzrost grupy kapitałowej (liczba Klientów, przychody, EBITDA, zysk netto) przekraczający 30% r/r. Tylko taki wzrost daje nam gwarancję rozwoju 'ponad’ wzrost rynku” – czytamy dalej.

Zmiany są odpowiedzią na kluczowe wyzwania, które Spółka zidentyfikowała w toku współpracy z międzynarodowymi korporacjami, a także wynikiem dynamicznego wzrostu nowych segmentów działalności, podkreślono.

„Przyjęta strategia One2tribe to odpowiedź na potrzeby rynku i dostosowanie do zmieniającego się rynku i technologii (a w szczególności AI). Przez lata rozwijaliśmy się w oparciu o dostarczanie zaawansowanych rozwiązań wspierających wydajność i zaangażowanie w dużych organizacjach. Model ten zapewnił stabilny rozwój i silną pozycję w segmencie Enterprise, ale wiąże się z ograniczeniami wzrostu m.in. z długim cyklem sprzedaży i złożonymi etapami wdrożenia” – powiedział wiceprezes Wojciech Ozimek, cytowany w komunikacie.

„Zamierzamy kontynuować współpracę z dużymi korporacjami i rozszerzać nasze działanie w tym obszarze. Przede wszystkim jednak postanowiliśmy zaoferować system dla mniejszych organizacji, czy wręcz kilkuosobowych zespołów. W obszarze motywacji mają one często podobne wyzwania co korporacje. Dlatego otwieramy nowy rozdział, który daje One2tribe kolejne możliwości skalowania w Polsce i na rynkach międzynarodowych” – dodał.

Jednym z kluczowych działań jest skrócenie cyklu sprzedaży w segmencie Enterprise, który dziś może trwać nawet kilkanaście miesięcy. Spółka pracuje nad komercjalizacją nowego narzędzia analitycznego (obecnie w fazie MVP, prototypowego wdrożenia w jednej z firm), które pozwala klientowi precyzyjnie oszacować potencjał zespołu na bazie wskaźników wydajności i danych o aktywności pracowników. Jednocześnie One2tribe uruchomiło proces ciągłej certyfikacji i testowania swojej technologii pod kątem działów bezpieczeństwa i tzw. compliance.

„Działania te pozwolą skrócić czas negocjacji z dużymi organizacjami – z jednej strony pokazując klarownie wartość produktu (jakiej poprawy efektywności/ zysków może spodziewać się klient), a z drugiej zabezpieczając organizację pod kątem standardów wdrożeń IT. Firma pracuje także nad dalszym usprawnieniem procesów sprzedaży i obsługi klienta” – czytamy w komunikacie poświęconym strategii.

Równolegle spółka rozwija wersję swojej platformy dedykowaną sektorowi MŚP. Nowa odsłona narzędzia będzie dostępna już dla zespołów liczących 5-10 osób i obejmie uproszczoną funkcjonalność, szybki start, zintegrowany system nagród oraz wsparcie AI w definiowaniu celów. Produkt ma trafić na rynek w II kwartale 2025 r., wspierany przez zestaw materiałów edukacyjnych dla menedżerów i kierowników zespołów. Rozwiązanie wspierane będzie przez narzędzia AI i predefiniowane szablony adresujących wyzwania małych firm i organizacji, podano także.

„Dynamicznie rozwijającym się obszarem, który zyskuje strategiczne znaczenie, jest rynek mikro-influencerów. W ciągu ostatniego roku współpracy z klientem rozwiązania One2tribe doprowadziły do wzrostu aktywnych influencerów o 250%, a prawie wszyscy z nich (95%) kontynuują przyjmowanie próbek towarowych i udział w programach (w przypadku całego rynku wskaźnik ten jest przeszło 10 krotnie niższy). W odpowiedzi na ten trend, spółka rozwija produkt oparty o agenta AI, który umożliwia automatyczną weryfikację treści w social mediach zgodnie z wytycznymi kampanii” – czytamy dalej.

„Zainteresowanie influencerów, ich aktywność i lojalność przeszły Klienta i nasze oczekiwania. Automatyzacja procesów, w tym oceny treści publikowanych na podstawie wytycznych kampanii, daje nam możliwość oferowania na rynku nowego modelu biznesowego, który pozwoli na obsługę kampanii na znacznie większą skalę, przy zachowaniu rentowności. To segment o dużym potencjale (trzykrotny wzrost rynku w ciągu ostatnich pięciu lat) i realnym przełożeniu na przychody” – skomentował prezes Radosław Sosnowski.

Spółka podkreśla, że w dalszym ciągu koncentruje się na skalowaniu działalności za granicą, w szczególności na rynku francuskim, z uwagi na to, że w Polsce współpracuje już z takimi firmami jak L’Oréal, Orange, Play/Iliad i Sanofi.

„Dołączenie do Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej (CCIFP) umożliwi budowę lokalnego zespołu handlowego i pogłębienie współpracy w ramach międzynarodowych struktur obecnych klientów. Jednocześnie trwa proces rozwoju oferty spółki zależnej Logis2tribe, która odpowiada za logistykę nagród – celem jest uruchomienie jej własnych kanałów sprzedaży w modelu B2B i e-commerce, co pozytywnie wpłynie na efektywność operacyjną i wynik Grupy” – wskazano w informacji.

„Zamykamy etap porządkowania struktury Grupy, na bazie doświadczeń systematyzujemy wiedzę w celu udostępnienia klientom, wzmacniamy możliwości technologiczne naszej platformy i otwieramy się na nowe kierunki rozwoju. Dzięki konsekwentnej automatyzacji, dywersyfikacji produktów i ekspansji zagranicznej, One2tribe wchodzi w nową fazę skalowania działalności z wyraźnym celem dynamicznego wzrostu wyników finansowych w kolejnych latach” – podsumował Sosnowski.

Zmiany w przyjętej strategii oznaczają również konkretne działania operacyjne i finansowe, podkreślono także. One2tribe planuje ewolucję technik sprzedażowych, w tym rozwój sprzedaży internetowej w modelu SaaS, sprzedaży wspieranej przez szkolenia i webinary, a także rozbudowę zespołu handlowego o kolejne osoby. Spółka rozważa również nowe formaty komunikacji z rynkiem – w szczególności współpracę z instytucjami edukacyjnymi oraz wykorzystanie kompetencji akademickich i trenerskich obecnych pracowników w działaniach contentowych i szkoleniowych. Nowy model edukacyjny jest obecnie w fazie planowania.

„Zaktualizowana strategia zakłada również zmianę podejścia do finansowania. Do tej pory spółka koncentrowała się na wzroście organicznym i ograniczaniu zobowiązań. W świetle planów ekspansji zagranicznej oraz rozwoju dedykowanych rozwiązań dla rynku mikro-influencerów, One2tribe w kolejnych latach rozważa pozyskanie dodatkowego finansowania. Równocześnie w planach jest wdrożenie nowego programu motywacyjnego dla całego zespołu, który ma wspierać realizację celów strategicznych” – czytamy też w komunikacie.

One2tribe oferuje platformę do zarządzania wydajnością i motywowania pracowników o nazwie Tribeware. Z rozwiązania korzystają duże organizacje w kraju i za granicą. Są to głównie firmy z branż sprzedaży detalicznej (retail), farmacji i finansowej. Spółka jest notowana na NewConnect.

Źródło: ISBnews

Tagi: One2Tribestrategia
Poprzedni post

Stalexport miał 65,12 mln zł zysku netto, 103,65 mln zł zysku EBITDA w I kwartale 2025 roku

Następny post

Nordic Air Defence zaoferuje pocisk antydronowy w 2026, produkcja możliwa w Polsce

Tauron

Tauron miał 1 130 mln zł zysku netto, 2 331 mln zł zysku EBITDA w I kw. 2025

Plus

Grupa Polsat Plus rekomenduje niewypłacanie dywidendy z zysku za 2024 rok

Polsat

Grupa Polsat Plus miała 82,6 mln zł zysku netto, 809,3 mln zł skoryg. zysku EBITDA w I kw.

WIG

Indeks WIG20 spadł o 1,26% na zamknięciu w środę

Celon Pharma

Celon Pharma miał 25,09 mln zł straty netto, 5,5 mln zł straty EBITDA w I kw. 2025

praca

PragmaGO rozpoczęła zapisy na 3-letnie obligacje korporacyjne o wartości max. 50 mln zł

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Tauron

Tauron miał 1 130 mln zł zysku netto, 2 331 mln zł zysku EBITDA w I kw. 2025

Plus

Grupa Polsat Plus rekomenduje niewypłacanie dywidendy z zysku za 2024 rok

Polsat

Grupa Polsat Plus miała 82,6 mln zł zysku netto, 809,3 mln zł skoryg. zysku EBITDA w I kw.

WIG

Indeks WIG20 spadł o 1,26% na zamknięciu w środę

Celon Pharma

Celon Pharma miał 25,09 mln zł straty netto, 5,5 mln zł straty EBITDA w I kw. 2025

Enter Air

Zarząd Enter Air został powołany na kolejną kadencję w niezmienionym składzie

praca

PragmaGO rozpoczęła zapisy na 3-letnie obligacje korporacyjne o wartości max. 50 mln zł

podpis

Podpisano łącznie 178 tys. umów na 100 mld zł finansowania z KPO

praca

Vercom chce dokonać podstawowej integracji z Shoperem przed IV kwartałem

Enter Air

Enter Air rekomenduje wypłatę 3 zł dywidendy na akcję

Twitter LinkedIn

Inwestycje.pl to portal, w którym znajdziesz aktualne wiadomości z kraju, bieżące informacje ze spółek, komentarze, analizy i opinie.

ADRES:

INWESTYCJE.PL SP. Z O.O.
Ul. Łąkowa 3/5,
90-562 Łódź

NIP: 7252307078
REGON: 388224470
KRS: 0000885306

KONTAKT:

Ogólny: biuro@inwestycje.pl
Redakcja: redakcja@inwestycje.pl
Współpraca: reklama@inwestycje.pl

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.