Wstępna wielkość przychodów ze sprzedaży netto osiągniętych przez Oponeo w grudniu 2020 roku wyniosła 117,19 mln zł, co oznacza spadek o 24% r/r, podała spółka.
„Narastająco od 1 stycznia do 31 grudnia 2020 roku ukształtowały się na poziomie 982 566 tys. zł, co stanowi 7% wzrost względem przychodów odnotowanych w analogicznym okresie roku ubiegłego w wysokości 918 190 tys. zł” – czytamy w komunikacie.
Podstawowym czynnikiem, który wpłynął na wielkość przychodów uzyskanych w grudniu 2020 roku był wzrost liczby zamówień wynikający z systematycznego rozwoju firmy oraz wzmacniania marki Oponeo, podano także.
„Na wielkość przychodów uzyskanych w całym 2020 roku wpłynęły warunki pogodowe, które skutkowały przesunięciem sezonu wymiany opon na zimowe, wprowadzone obostrzenia gospodarczo-społeczne w konsekwencji dynamicznego wzrostu zachorowań wywołanych wirusem SARS-COV-2, a także spadki sprzedaży nowych samochodów osobowych w 2020 r.” – podsumowano w materiale.
Grupa Oponeo, z siedzibą w Bydgoszczy, jest liderem internetowej sprzedaży opon w Polsce, działającym w kilkunastu krajach Europy. Spółka jest notowana na GPW od 2007 r.
Źródło: ISBnews