Polskie ePłatności (PeP) zawarły umowę nabycia większościowego pakietu udziałów w spółce Team4U – właściciela aplikacji mobilnej dla punktów sprzedaży detalicznej znanej pod nazwą Simapka.
Simapka dostarcza rozwiązania, pozwalające m.in. na: rejestrację kart SIM, sprzedaż doładowań GSM lub kart podarunkowych, przenoszenie numeru pomiędzy operatorami. W ostatnim czasie spółka wprowadziła także możliwość korzystania z usług finansowych, takich jak pożyczki czy ubezpieczenia.
„Wejście Simapki do Grupy PeP umożliwi udostępnienie naszym klientom najnowocześniejszych technologii oraz jeszcze szerszej palety usług na terminalu androidowym, co pozwoli na dywersyfikację źródeł ich przychodów. Nabycie Simapki jest silnym sygnałem kierunku rozwoju PeP. Stawiamy na kompleksowoś rozwiązań w oparciu o dopasowane do potrzeb klientów usługi dodane. Chcemy zbudować ekosystem, w którym płatność będzie tylko jednym z wielu elementów.” – powiedziała wiceprezes ds. fuzji i przejęć w Grupie Polskie ePłatności Monika Gaszewska, cytowana w komunikacie.
Spółka Polskie ePłatności specjalizuje się w procesowaniu płatności bezgotówkowych i dostarczaniu innowacyjnych usług dla biznesu, zapewniając obsługę transakcji płatniczych dokonywanych za pomocą kart płatniczych oraz realizację wielu dodatkowych usług z wykorzystaniem terminali POS.
Spółka Polskie ePłatności specjalizuje się w procesowaniu płatności bezgotówkowych i dostarczaniu innowacyjnych usług dla biznesu, zapewniając obsługę transakcji płatniczych dokonywanych za pomocą kart płatniczych oraz realizację wielu dodatkowych usług z wykorzystaniem terminali POS. Obecnie jest trzecim największym operatorem terminali płatniczych w Polsce pod względem liczby urządzeń. Od października 2020 roku PeP jest się częścią Grupy Nets, która w lipcu 2021 zawarła umowę o fuzji z włoskim dostawcą usług płatniczych Nexi.
Źródło: ISBnews