Pora na Pola – internetowy targ naturalnego jedzenia – rozpoczął prace nad upublicznieniem i zakłada debiut na NewConnect do końca 2023 r., poinformował ISBtech prezes Adrian Piwko. Spółka otworzyła swój drugi hub logistyczny w Łodzi i planuje budowę sieci hubów na terenie kraju.
„Zakładamy debiut na NewConnect do końca 2023 roku. Do tego czasu przychody spółki powinny rosnąć o ponad 150% rocznie. Wejście na giełdę stanowi nasze zobowiązanie wobec inwestorów, które potwierdziliśmy podczas ostatniej rundy inwestycyjnej. Już w tym roku podejmujemy pierwsze kroki w tym kierunku, nawiązując komunikację z domami maklerskimi i doradcami finansowymi” – powiedział ISBtech Piwko.
„Ostateczną decyzję w sprawie terminu podejmiemy w uzależnieniu od sytuacji na rynku kapitałowym oraz osiągnięcia skali biznesu i wyceny umożliwiającej osiągnięcie atrakcyjnego poziomu zysku z inwestycji w przypadku decyzji o sprzedaży akcji” – dodał prezes.
Firma otworzyła drugi, po Warszawie, hub logistyczny. Nowy magazyn w Łodzi umożliwia zwiększenie częstości dostaw w kilku kolejnych miastach. Plan spółki obejmuje otwarcie sieci lokalnych hubów logistycznych w największych ośrodkach w Polsce.
„Nowe centrum logistyczne umożliwi rozszerzenie współpracy z wytwórcami z woj. łódzkiego i zwiększenie częstotliwości dostaw nie tylko w Łodzi, ale także w kilku pobliskich aglomeracjach. Dzięki temu paczki z wrażliwymi na transport produktami będą w trasie maksymalnie do kilku godzin od spakowania. Łódź ze względu na swoje centralne położenie, przy głównych szlakach komunikacyjnych, stanowi dla nas doskonałą bazę wypadową do dalszej ekspansji. Docelowo będzie działać w sieci logistycznej, która obejmie codziennymi dostawami największe aglomeracje w kraju” – powiedział prezes.
Zaznaczył, że proces wdrożenia dostaw z dnia na dzień chce zamknąć do końca III kwartału br.
„Równolegle pracujemy nad stroną technologiczną serwisu poranapola. Dobiegają końca prace nad modelem subskrypcyjnym połączonym z autorskim algorytmem predykcji koszyka” – dodał Piwko.
Pora na Pola działa na pograniczu rynków e-grocery, czyli zakupów spożywczych z dostawą do domu, oraz targu z żywnością ekologiczną, gdzie rolnicy ustalają własne ceny za swoje produkty. Spółka przeprowadziła trzy rundy inwestycyjne w formie emisji crowdfundingowych. Łącznie od 2019 roku spółka pozyskała 3,77 mln zł od ponad 1 630 inwestorów społecznościowych.
Źródło: ISBnews