„Generalnie nasze sklepy są pod względem powierzchni stosunkowo małe. To jest 70-80 mkw. Na tej powierzchni mieścimy zaledwie około 30-40% naszej oferty. Oczywiście radzimy sobie przez rotację. Nasze towary pojawiają się w strefie na krótszy okres czasu, potem się przemieszczają do różnych sklepów, ale chcielibyśmy wykorzystać właśnie omnichannel do tego, by oferować całą naszą ofertę w sklepach offline’owych z dowozem do domu” – mówi Tomasz Przybyła, Wiceprezes Zarządu, CDRL SA.
W materiale informacje dotyczące:
- podsumowania roku 2021,
- przyrostu obrotu do 2019 o 7,5%,
- siły napędowej spółki – e-commerce,
- nawyków konsumenckich klientów CDRL,
- planów rozwoju CDRL (e-commerce i sklepów stacjonarnych),
- wspomagania sprzedaży online’owej w sklepach offline,
- zwiększania oferty o nowe produkty,
- problemu inflacji i rosnących cen w 2022 roku.
Źródło:
inwestorzy.tv