Przychody Grupy AmRest wyniosły 658 mln euro w III kw. 2022 r., co oznacza wzrost o 23,3% r/r, podała spółka, prezentując wstępne dane.
„Kluczowe informacje III kw. 2022:
– Rekordowe skonsolidowane przychody, wyniosły 658 mln euro, co oznacza wzrost o 23,3% rok do roku.
– Wskaźnik sprzedaży porównywalnej w restauracjach osiągnął w III kw. 2022 poziom 116,6%” – czytamy w komunikacie.
W III kw. sprzedaż wyniosła wzrosła o 30,4% w odniesieniu do roku 2019, a wskaźnik sprzedaży porównywalnej w restauracjach (like-for-like, LFL) wyniósł 116,6% w porównaniu z III kw. 2021 r.
AmRest to jeden z wiodących publicznie notowanych operatorów restauracji w Europie, posiada portfolio rozpoznawalnych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi restauracje pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także pod markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Bacoa i Blue Frog. Spółka jest notowana na GPW od 2005 r.
Źródło: ISBnews