Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Giełda

Przychody Grupy CDRL wzrosły o 1,3% r/r do 93,41 mln zł w I kw. 2021

Dodane przez Bartłomiej Supernak
7 kwietnia 2021
w dziale Giełda
0
ubrania
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Grupa CDRL – właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik – zanotowała 93,41 mln zł przychodów w obu markach w I kwartale 2021 r., co oznacza wzrost o 1,3% r/r, podała spółka. W polskim sklepie internetowym spółka odnotowała w tym okresie 15,36 mln zł, co jest wynikiem wyższym od ubiegłorocznego o 145%, podano także.

„Jesteśmy zadowoleni z osiągniętych wyników sprzedaży w I kwartale. Nawyki zakupowe znacznie się zmieniły: na znaczeniu zyskały nasze sklepy internetowe – z powodzeniem przejęły dużą część obrotów, których przez wzgląd na epidemię i obostrzenia w handlu nie dało się wygenerować w sklepach stacjonarnych. Cieszymy się, że coraz więcej klientów realizuje zakupy za pośrednictwem naszych kanałów e-commerce, dlatego obecnie skupiamy się na ich umacnianiu i poszerzaniu dostępności produktów w Internecie” – powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.

Od początku stycznia do końca marca przychody wygenerowane przez polski sklepy stacjonarne wyniosły 23,4 mln zł i były porównywalne do ubiegłorocznych, podano w komunikacie. Stacjonarna sieć sklepów Buslik wygenerowała w tym okresie 31,49 mln zł przychodów. Jest to wynik niższy od ubiegłorocznego o 15%. Sklep e-commerce wypracował 3,12 mln zł – to o 28% więcej niż w roku ubiegłym, podano także.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r. Grupa CDRL jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi – Buslik.

Źródło: ISBnews

Tagi: CDRL
Poprzedni post

Liczba rejestracji nowych autobusów wzrosła o 2,7% r/r do 76 w marcu

Następny post

Point72 planuje zatrudnić 150 osób w nowym biurze w Warszawie w 2021

praca

Zeneris Projekty chce pozyskać 3 mln zł w ramach emisji akcji

stal

Stalprofil miał szacunkowo 12,75 mln zł zysku netto w I kw. 2021

Serinus Energy

Akcjonariusze Serinus Energy zdecydują 13 V o buy-backu do 10% akcji

stal

Stalprofil rekomenduje 0,16 zł dywidendy na akcję za 2020 rok

szpital

Airway Medix miał 2,37 mln zł straty netto w 2020

budowa

Wikana miała 5,08 mln zł zysku netto, 10,64 mln zł zysku EBIT w 2020

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pomóż ratować życie

Najnowsze

technologia

Cloud Technologies chce zwiększyć przychody w segmencie Data enrichment w 2021

koronawirus

AstraZeneka zmniejszy dostawy szczepionek przeciw COVID-19

gry

Game Island z grupy The Dust ma umowę ws. współfinansowania Bunker Survival

waluty

Kurs EUR/PLN powinien być dziś stabilny w przedziale 4,55-4,56 zł

szpital

Biomed Lublin: Badania dot. wpływu szczepień na gruźlicę na COVID-19 w II fazie

konopia

Freedom Farms planuje emisję crowdfundingową w II kwartale

praca

Zeneris Projekty chce pozyskać 3 mln zł w ramach emisji akcji

stal

Stalprofil miał szacunkowo 12,75 mln zł zysku netto w I kw. 2021

© 2020 inwestycje.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste

© 2020 inwestycje.pl