Solar Company szacuje, że w związku z wprowadzonym od 28 grudnia 2020 r. zakazem handlu detalicznego w obiektach handlowych o powierzchni powyżej 2 tys. m2 odnotowuje obecnie istotnie mniejsze przychody ze sprzedaży i wartość uzyskanych w grudniu 2020 r. przychodów ze sprzedaży stanowić będzie około 75% sprzedaży zrealizowanej w grudniu 2019 r., podała spółka, powołując się na wstępne dane.
„Zdaniem zarządu, spółka spełnia kryteria do objęcia wsparciem w ramach tarczy antykryzysowej 6.0 (branżowej) w postaci uzyskania dofinansowania do wynagrodzeń oraz zwolnienia z obowiązku opłacania składek za listopad 2020 r., spółka złożyła stosowne wnioski” – czytamy w komunikacie.
Zarząd spółki informuje także o nieprzyznaniu spółce przez PFR finansowania preferencyjnego i płynnościowego, o które spółka wnioskowała 30 października br. o w ramach tarczy finansowej PFR dla dużych firm, podano także.
Solar Company jest właścicielem marki odzieżowej Solar, skierowanej do kobiet. Pod marką Solar sprzedawane są autorskie kolekcje odzieży damskiej oraz akcesoriów odzieżowych. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 139,73 mln zł w 2019 r.
Źródło: ISBnews